2

سوپرایز برانکو برای دربی فاش شد! ؛ این ستاره برای اولین بار فیکس می شود

  • کد خبر : 264365
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

اگر در تمرینات اتفاق ناگواری برای این بازیکن رخ ندهد، وی درمقابل استقلال فیکس خواهد بود و اولین حضورش در ترکیب اصلی را در بزرگترین بازی فوتبال ایران تجربه خواهد کرد.

سیامک نعمتی ستاره این روزهای تیم پرسپولیس احتمالا پنج شنبه اولین دربی اش را تجربه خواهد کرد.

از نیم فصل دوم لیگ هفدهم، سیامک نعمتی به ترکیب اصلی تیم پرسپولیس رسید و توانست عملکرد قابل قبولی را هم از خود بر جای بگذارد. برانکو سیامک نعمتی را در پست مهاجم سایه قرار می داد و همین باعث شد تا شماره ۸۸ پرسپولیس نیز همچون دیگر بازیکنان به مهره ای چند پسته و کارآمدتر تبدیل شود. او این فصل به بازیکن اصلی تیم تبدیل شده و با درخشش فوق العاده، نقش پررنگی در موفقیت های تیم پرسپولیس داشته است.

سیامک نعمتی در این فصل ۲ گل زده و فارغ از این گل ها، بازیکنی توانا نشان داده است. با این حال او هرگز در دربی پایتخت فیکس نبوده و تنها سابقه ۶ دقیقه بازی در مقابل استقلال با پیراهن پرسپولیس را دارد. در دربی ۸۶ او دقیقه ۸۴ به زمین آمد و عملکرد خوبی هم داشت و هم تیمی هایش را در جریان کنترل و حفظ نتیجه یاری رساند. او در دربی برگشت به زمین نرفت.

حالا اگر در تمرینات اتفاق ناگواری برای این بازیکن رخ ندهد، وی درمقابل استقلال فیکس خواهد بود و اولین حضورش در ترکیب اصلی را در بزرگترین بازی فوتبال ایران تجربه خواهد کرد. سیامک نعمتی پیش تر دروازه استقلال و مهدی رحمتی را با پیراهن پیکان باز کرد و اکنون نیز چشم میلیون ها پرسپولیسی به ساق پای این بازیکن خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264365

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر