3

منتظر جانشین تبریزی هستم/ انتظارم از مسلمان بیشتر است

  • کد خبر : 264371
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه هدف این تیم همچنان قهرمانی در لیگ برتر است، به لزوم رفع مشکل گلزنی تیمش اشاره کرد و گفت: منتظر جانشین مرتضی تبریزی هستم.

منتظر جانشین تبریزی هستم/ انتظارم از مسلمان بیشتر است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه هدف این تیم همچنان قهرمانی در لیگ برتر است، به لزوم رفع مشکل گلزنی تیمش اشاره کرد و گفت: منتظر جانشین مرتضی تبریزی هستم.

امید نمازی مصدومیت چند بازیکن کلیدی ذوب‌آهن اصفهان در ابتدای فصل و همچنین «اشتباهات مسلم داوران» را از دلایل عدم نتیجه گیری تیمش در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عنوان کرد. سرمربی ذوب آهن اصفهان که برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال ایران، هدایت فنی تیمی را بر عهده گرفته است انتظار زیادی از بازیکنان خود دارد تا بتوانند کیفیت فنی بالاتری را از خود به نمایش بگذارند.

مشروح گفتگوی خبرنگار مهر با امید نمازی را در پی می خوانید:

منکر ضعف گلزنی تیمم نیستم
سرمربی ذوب آهن اصفهان در خصوص عدم موفقیت این تیم در امر گلزنی در رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: منکر ضعف تیم در این زمینه نیستم. تمام تلاش خود را هم به کار خواهیم گرفت تا این موضوع را برطرف کنیم اما لازم می دانم بعضی از دلایلی را که باعث شد نتوانیم موقعیت های زیاد گلزنی را به ثمر برسانیم، عنوان کنم. می خواهیم فلسفه جدیدی را در ذوب آهن پیاده کنیم اما متاسفانه بازی خوبمان با نتایج دلخواه فاصله داشته است. قرعه کشی ابتدای فصل هم همراهی مان نکرد.

مخالف رفتن تبریزی نبودم اما منتظر جانشینش هستم
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با وجود این مشکل چرا مرتضی تبریزی را به استقلال تهران دادید؟ تصریح کرد: من مخالف رفتنش نبودم ولی همان موقع هم گفتم باید به جای او بازیکن خوبی را جذب کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است. با من مشورت شد و من هم همان موقع نظرم را اعلام کردم.

بازیکن باکیفیت سخت پیدا می شود
نمازی در خصوص احتمال جذب مهاجم در هفته های پیش رو توسط باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: باید صراحتا اعلام کنم آقای آذری به عنوان مدیرعامل تیم زحمات زیادی برای حل مشکلات کشیده است. در طول این مدت هم در تلاش است تا بازیکنی را که کیفیت بالای فنی داشته باشد جذب کند اما در حال حاضر و با توجه به قوانین نقل و انتقالات بازیکنی که سهمیه آزاد محسوب شود تا بتواند بدون مشکل به تیم کمک کند سخت پیدا می شود.

مصدومیت ها کار را سخت‌تر کرد
امید نمازی درباره جدایی مسعود حسن زاده به دلیل مصدومیت، گفت: او با وجود مصدومیت به دلیل توانایی های فنی بالایی که داشت وارد تیم شد و قرار بود در مدت زمان مشخصی آسیب دیدگی اش برطرف شود تا به تیم کمک کند. اما متاسفانه دوران نقاهت مصدومیت حسن زاده بیشتر از آنچه که فکر می کردیم طول کشید تا نتواند به ما کمک کند و باشگاه هم به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرد.

وی افزود: رضا حبیب زاده که عنصر جوان و توانمندی برای تیم محسوب می شد در همان هفته دوم در بازی با استقلال دچار مصدومیت وحشتناکی شد تا هنوز هم نتواند برای ما بازی کند.

داوری ها مدام به ضرر ما است
سرمربی ذوب آهن اصفهان در خصوص متضرر شدن این تیم در هفته های ابتدایی لیگ برتر به خاطر اشتباهات داوری تاکید کرد: در برنامه نود هم که شب گذشته پخش شد آقای فردوسی پور به عنوان مجری برنامه اعلام کرد نمی دانم چطور داور برای ذوب آهن پنالتی نگرفت. هشت بازی انجام داده ایم که در پنج دیدار از داوری ضرر کرده ایم. نمی دانم چرا اشتباهات داوری فقط به ضرر ما است. پنالتی های ما گرفته نمی شود اما بازیکنان ذوب آهن با خطاهای معمولی اخراج می شوند. برای مثال زبیر نیک نفس در بازی با سپاهان خطایی را انجام داد که کارت زرد هم نباید می گرفت اما داور خیلی راحت او را اخراج کرد.

وی تصریح کرد: همیشه گفته ام دوست ندارم در مورد داوری ها صحبت کنم اما ببینید کار به کجا رسیده که سه هفته است می گویم نکند برخی تصمیم گیری های داوری مغرضانه باشد. آنهایی که من را می شناسند می دانند اصلا اهل صحبت درباره داوری نبوده ام. حتی به بازیکنانم می گویم شما باید آنقدر خوب باشید که اشتباهات داوری هم مانع از کسب موفقیت نشود.

آگاه بودم اما فکر برخی مسائل را هم نمی کردم
نمازی درباره اینکه آیا آگاهی اش برای ورود به فوتبال ایران کافی بوده است؟ تاکید کرد: من قرار بود فصل گذشته به ذوب آهن بیایم اما برخی مسائل اجازه نداد تا این اتفاق بیافتد. بنابراین خودم را برای حضور در فوتبال باشگاهی ایران آماده کرده بودم و مطالعه کافی داشتم. آگاهی لازم را هم درباره مشکلات داوری و حتی مسائل مالی که باشگاه های ایرانی با آن دست و پنجه نرم می کنند داشتم. اما فکرش را هم نمی کردم مشکل داوری اینقدر زیاد شود که بخواهم درباره آن اظهارنظر کنم. اصلا دوست ندارم به این موضوع بیشتر از اینها فکر کنم که برخی تصمیمات مغرضانه بوده است.

اصلا پشیمان نیستم
وی در پاسخ به این سئوال که آیا از حضور در لیگ ایران و تیم ذوب آهن با وجود این مسائل پشیمان نیستید؟ تصریح کرد: اصلا از انتخاب ذوب‌آهن اصفهان که به این تیم عرق داشته و دارم پشیمان نیستم. باورهایم را هم از دست نداده ام و خوشحالم در ذوب آهن حضور دارم.

هنوز هم می گویم برای قهرمانی می جنگیم
سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که شما در ابتدای فصل قهرمانی را هدف خود عنوان کردید اما نتایج تیم باعث شده تا از صدر جدول فاصله بگیرید گفت: من باور و اعتماد خودم را نسبت به عملکرد فنی تیم و بازیکنانم از دست نداده ام. به فلسفه ای که در باشگاه به وجود آورده ایم اعتقاد دارم. ذوب آهن فصل گذشته با حضور آقای قلعه نویی به نایب قهرمانی رسید و امسال هم هدفمان همان قهرمانی است که در ابتدای فصل گفتم. فقط امیدوارم این حجم از اشتباهات داوری، دیگر یکطرفه نباشد.

بارها با مسلمان درباره فلسفه‌ام صحبت کردم
نمازی درباره شایعه بروز برخی اختلافات بین وی و محسن مسلمان تاکید کرد: هیچ مشکلی با مسلمان ندارم. با محسن مسلمان و بقیه بازیکنانم بارها درباره فلسفه کاری ام صحبت کرده ام. چنین مشکلاتی در بین ما وجود ندارد. مسلمان هم مانند بقیه بازیکنان می تواند بهتر از این ها باشد. او تمرین می کند و کارش را انجام می دهد اما انتظار فنی ام از او بیشتر از اینهاست.

پدر هیچ بازیکنی نیستم
وی در خصوص عکس منتشرشده از محسن مسلمان که در حال کشیدن قلیان بوده است اظهار داشت: من در مورد شخص و اتفاق خاصی صحبت نمی کنم. اما باید بگویم پدر هیچ بازیکنی نیستم که بخواهم برخی مسائل را به آنها بگویم که انجام بدهند یا نه. بازیکن باید حرفه ای باشد و همانطور هم عمل کند. من می گویم مسلمان می تواند بهتر از این ها هم باشد. او بازیکن ما بوده و می خواهیم او را از لحاظ فنی کامل تر هم کنیم. فلسفه ذوب آهن تغییر کرده است و به آینده تیمم کاملا خوشبین هستم.

ضرر می کنیم اما حاضرم هر کمکی به تیم ملی بکنم
وی درباره تعطیلات لیگ در فصل جاری رقابت ها افزود: بدون شک تعطیلات لیگ به ضرر باشگاه ها خواهد بود. تیم ها چند هفته ای طول می کشد تا خودشان را پیدا کنند و از لحاظ فنی آماده بازی های متوالی شوند اما همین تعطیلی ها باعث می شود تا از دوران آمادگی فاصله بگیرند. با این حال همیشه گفته ام حاضرم هر کمکی که می توانم به تیم ملی کنم و کاری از دستمان برآید انجام می دهیم.

نیمکت نشینی مظاهری اتفاق خاصی نبود
نمازی در پایان درباره نیمکت نشینی رشید مظاهری در بازی هفته گذشته این تیم مقابل استقلال خوزستان افزود: قرار بود محمدباقر صادقی در جام حذفی درون دروازه بایستد اما قرعه ما در این بازی ها به پدیده مشهد خورد که در اوج قرار داشت و تصمیم گرفتیم رشید را درون دروازه قرار دهیم. بنابراین خواستم تا صادقی به جای همان بازی در لیگ برتر بازی کند. معتقدم گلرهای تیم باید در طول فصل آمادگی خود را حفظ کنند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264371

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر