3

جدال۸۸ میان ارتش سرخ و شوالیه های آبی/ مچ اندازی جذاب شفر و برانکو

  • کد خبر : 264498
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و در حساس‌ ترین مسابقه نیم فصل، تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشتادوهشتمین دربی پایتخت را امروز پنج شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.

در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و در حساس‌ ترین مسابقه نیم فصل، تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشتادوهشتمین دربی پایتخت را امروز پنج شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.
شهرآورد 85 جدال88 میان ارتش سرخ و شوالیه های آبی/ مچ اندازی جذاب شفر و برانکو

افق نیوز/ در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و در حساس‌ترین مسابقه نیم فصل، تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشتادوهشتمین دربی پایتخت را امروز پنج شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.

 

استقلال تهران-پرسپولیس پنجشنبه ۶ مهر ۹۷-ورزشگاه آزادی ساعت ۱۸:۳۰

داور: علیرضا فغانی

کمکها: محمد رضا منصوری و رحیم شاهین

مستطیل سبز:

درباره دربی بزرگ  تهران که بزرگترین دربی آسیا نیز به شمار می رود هر چه بگوییم نمی توان آن را به درستی توصیف کرد،بیش از ۸۰ هزار هوادار ویک دنیا احساسات که مربوط می شود به میلیونها بیننده تلوزیونی که این بازی را در سرتا سر ایران و حتی جهان تماشا می کنند.

 

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس رقیب سنتی خود می رود که آبی پوشان تا به اینجای موفق شدند با کسب ۷ امتیاز رده یازدم جدول مسابقات خود را به خود اختصاص دهند.

 

شاگردان وینفرد شفر تا به اینجای رقابت ها توانستند در ۶ بازی انجام شده ۱ برد ،۴ مساوی،۱ باخت ،۵ گل زده و ۳ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

 

استقلالی ها در صورت برد در دربی هشتاد و هشتم می توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند و در نهایت یک یا ۳ پله به بالای جدول صعود کنند اما بازیکنان آبی پوش در صورت باخت و از دست دادن ۳ امتیاز حداقل یک پله در جدول پایین می روند.

 

بازیکنان تیم فوتبال استقلال طبق برنامه های تمرینی شفر برای دیدار امروز پنج شنبه حاضر می شوند و در این میان شفر از استفاده ۵ بازیکن خود به دلیل مصدومیت محروم است . میثم تیموری، نیومایر، مرتضی آقاخان، محسن کریمی و داریوش شجاعیان چهار بازیکنی هستند که به دلیل دوران مصدومیت در دربی پیش رو غایب هستند.

 

استقلالی ها در دیدار هفته هفتم برابر نساجی مازندران به تساوی صفر _صفر رضایت دادند و بر همین اساس شاگردان شفر به دنبال این هستند تا برابر پرسپولیسی ها به برد برسند.

 

در طرف مقابل تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربیگری برانکو توانسته تا به اینجای رقابت های لیگ برتر با کسب ۱۵ امتیاز رده دوم جدول را از آن خود کنند.

 

شاگردان برانکو همچنین تا هفته هفتم رقابت موفق شدند در ۷ بازی انجام شده ۴ برد ،۳ مساوی،۸ گل زده و ۲ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند   و البته هیچ باختی هم نداشته باشند.پرسپولیسی ها در صورت برد در دربی ۸۸ مقابل استقلال و کسب ۳ امتیاز می توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند و صدر را بدست آورند ،حتی به صورت موقت چرا که پدیده فردا جمعه باید مقابل پارس جنوبی جم به میدان برود.

 

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی هفته هفتم مقابل سپید رود رشت موفق شده بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به اتمام برساند و همین امر سبب می شود که شاگردان برانکو با روحیه بالا به مصاف استقلالی ها بروند .البته شرایط پرسپولیس در این فصل و اینکه آنها باید ۵ روز دیگر مقابل السد در قطر به میدان برود فضا را به سمتی برده است که بسیاری می گویند برانکو این دیدار را فدای بازی حساس مقابل السد خواهد کرد و البته خود پرسپولیسی ها نظر دیگری دارند. به هر حال باید منتظر نشست و دید برنده جدال۸۸ میان ارتش سرخ و شوالیه های آبی کدام تیم برنده می شود و میان برانکو و شفر کدام مربی می تواند مچ دیگری را بخواباند.

محرومان:

استقلال:–

پرسپولیس:—

ستاره احتمالی:

استقلال: ، روح‌ا… باقری

پرسپولیس: احمد نورالهی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264498

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر