2

آرزوی موفقیت ستاره برزیلی برای استقلال + تصویر

  • کد خبر : 264517
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: نمی توانم بازی را پیش بینی کنم ولی به عنوان بازیکن سابق استقلال علاقه دارم استقلال برنده بازی باشد.

فابیو جان واریو

فابیو جان واریو

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: نمی توانم بازی را پیش بینی کنم ولی به عنوان بازیکن سابق استقلال علاقه دارم استقلال برنده بازی باشد.
ورزش ۱۱ – فابیو جان واریو بازیکن محبوب استقلالی‌ها که چند سالی است از دنیای فوتبال کنار رفته است در خصوص دربی امروز استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی کرده است که در زیر می‌خوانید:

 

 

استقلال_پرسپولیس
استقلال_پرسپولیس

حتما خبر داری که امروز استقلال به مصاف پرسپولیس می رود؟

بله.این بازی بهانه ای شد که دوباره درباره استقلال، تیم محبوبم صحبت کنم. می دانم این بازی یکی از بزرگترین دربی های آسیا و حتی جهان است و خیلی از نگاه ها معطوف به این مسابقه خواهد بود.خبر دارم که بازی امروز برای هواداران استقلال خیلی مهم است.

بعد از چند سال که از استقلال رفتی هنوز هواداران این تیم تو را صدا می زنند.از آخرین وضعیت استقلال  و فوتبال ایران خبر داری؟

من با افتخار سالها برای استقلال بازی کردم و خاطرات خوشی از این تیم و هوادارانش دارم. خوشحالم که با هواداران استقلال ارتباط دارم و روزهای خاطره انگیزی را با آنها تجربه کردم. شاید فاصله‌ام با ایران دور باشد اما اخبار استقلال و فوتبال ایران را همیشه پیگیری می‌کنم. هواداران استقلال برای من فراموش نشدنی هستند. آنها روزهای فوق العاده‌ای را برای من رقم زده‌اند که هرگز از ذهنم پاک نخواهد شد.

 

در مورد وضعیت استقلال درباره دربی صحبت کن.

باید تحت هر شرایطی بپذیریم این بازی برای هر دو تیم حساس است.هواداران استقلال انتظار دارند که تیم نتیجه ای خوب کسب کند. از هواداران استقلال می خواهم کاملا تیم را حمایت کنند.اگر هواداران استقلال برد می خواهند باید تا آخرین لحظه تیمشان را حمایت کنند.

 

این بازی چه اهمیتی برای بازیکنان دو تیم دارد؟

من بارها در این بازی به میدان رفته ام. هر بازیکنی که در این مسابقه به میدان می رود یک برگ از تاریخ ورزشی اش  رقم خواهد خورد. هیجان این بازی وصف ناپذیر است. همیشه برای من اینگونه بوده که این بازی هیجان انگیز است.

 

استقلال می برد یا پرسپولیس؟

نمی توانم بازی را پیش بینی کنم ولی به عنوان بازیکن سابق استقلال علاقه دارم استقلال برنده بازی باشد.نکته شفاف در مورد این بازی این است که یک دربی بزرگ در راه است. می دانم پرسپولیس در این چند سال اخیر شرایط خوبی داشته و چند بار قهرمان شده اما انتظار دارم فردا بعد از بازی خودم در کشورم جشن برد استقلال را بگیرم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264517

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر