5

آخرین وضعیت ستاره مد نظر پرسپولیس در ذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 264653
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

از آن روزها سه فصل می گذرد و این دروازه بان به عنوان گلر معتمد هر سرمربی‌ای که سکان رهبری ذوبی ها را در دست می گرفت درون دروازه این تیم می ایستاد. این شرایط برای مدت سه فصل ادامه داشت و دروازه بان ملی پوش ذوبی ها در بازی های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رفت تا اینکه در دیدار هفته گذشته سبزپوشان برابر استقلال خوزستان، اتفاق دیگری رقم خورد

رشید مظاهری که در دیدار ذوب آهن برابر استقلال خوزستان نیمکت نشین بود، در دیدار با صنعت نفت آبادان دوباره به ترکیب ذوب آهن اصفهان برگشت.

رشید مظاهری گلر ملی پوش ذوبی ها پس از سه فصل حضور مستمر درون دروازه این تیم، در دیدار قبلی سبزپوشان برابر استقلال خوزستان روی نیمکت نشست. اتفاقی که به نظر می رسد مختص همان یک بازی بود.

پس از مطرح شدن نام رشید مظاهری درون دروازه ذوب آهنی ها، او آرام آرام خود را به ترکیب اصلی نزدیک کرد و در نهایت توانست به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند. این اتفاق در حالی افتاد که وی طعم حضور در تیم ملی را نیز می چشید.

از آن روزها سه فصل می گذرد و این دروازه بان به عنوان گلر معتمد هر سرمربی‌ای که سکان رهبری ذوبی ها را در دست می گرفت درون دروازه این تیم می ایستاد. این شرایط برای مدت سه فصل ادامه داشت و دروازه بان ملی پوش ذوبی ها در بازی های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رفت تا اینکه در دیدار هفته گذشته سبزپوشان برابر استقلال خوزستان، اتفاق دیگری رقم خورد و رشید برای اولین بار در سه فصل اخیر روی نیمکت نشست.

با توجه به حرف و حدیث های بسیاری که به دلیل این تصمیم مطرح می شد امید نمازی در توضیح این تصمیم خود به صحبت پرداخت. او در این باره گفت: رشید مظاهری دروازه بان اصلی تیم من است و پس از این نیز درون دروازه قرار خواهد گرفت. به دلیل اینکه قرار بود محمدباقر صادقی در بازی های حذفی به میدان برود که این تصمیم هیچگاه به وقوع نپیوست تا از او در دیدار برابر استقلال خوزستان درون دروازه استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر