1

اقتدار نظامی و نفوذ منطقه‌ای امروز کشور ناشی از تجربه دفاع مقدس است

  • کد خبر : 264840
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۱۰

 فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: نمادهای قدرت جمهوری اسلامی‌ ایران در ابعاد تجهیزاتی و نفوذ منطقه‌ای برآمده از تجربه دفاع مقدس و زحمات توان‌فرسای نسل جنگ و و نسل جدید است.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: نمادهای قدرت جمهوری اسلامی‌ ایران در ابعاد تجهیزاتی و نفوذ منطقه‌ای برآمده از تجربه دفاع مقدس و زحمات توان‌فرسای نسل جنگ و و نسل جدید است.

اقتدار نظامی و نفوذ منطقه‌ای امروز کشور ناشی از تجربه دفاع مقدس استبه گزارش افق نیوز/ سردار سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس به معنای تجلیل و بزرگداشت ایثار و از خودگذشتگی یک نسل در برابر تجاوز دشمن است.

سرلشکر رشید افزود: دفاع مردمی و همه‌جانبه در برابر دشمن نه‌تنها امکان حفظ نظام و انقلاب و تمامیت ارضی کشور را فراهم کرده است، بلکه باعث ایجاد شالوده‌های قدرت در کشور شده و بیشترین تاثیر را در ایجاد قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات داشته است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نمادهای قدرت جمهوری اسلامی‌ ایران در ابعاد تجهیزاتی، مانند قدرت موشکی، پهپادی، دریایی و نفوذ منطقه‌ای برآمده از تجربه جنگ با عراق و زحمات توان‌فرسای نسل جنگ و انقلاب و نسل جدید است که با عنایت خداوند و رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حاصل شده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) اضافه کرد: توسعه و استحکام قدرت کنونی جمهوری اسلامی برآمده از این اصل تجربه شده و اعتقادی است که در این دنیایی که مناسبات ظالمانه بر آن حاکم است، تنها با اتکا بر قدرت خداوند و حمایت و مشارکت مردم می‌توان اهداف پلید دشمن را درهم شکست.

سرلشکر رشید تاکید کرد: غفلت در برابر دشمن خسارت‌بار است؛ چنانکه جدی گرفتن تهدید دشمن موجب هوشیاری و آمادگی خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز مسئله، دشمنی داعش و تهدیدات تکفیری‌ها و حامیانشان نیست؛ بلکه قدرتی است که داعش را شکست داده است. امروز جمهوری اسلامی به دلیل قدرتمندی و نه ضعف، مورد هدف قرار گرفته است.

سردار رشید در پایان خاطرنشان کرد: باید با انسجام حول محور رهبری، وحدت و حمایت از دولت‌مردان، همانند گذشته برای پیمودن راه دشواری که در پیش داریم، هماهنگ و با توکل بر خداوند و تاسی به راه سید الشهداء (ع) و اصحاب با وفایش برای آینده ایران عزیز و اسلام در کنار هم باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264840

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر