2

فاش شد ؛ دلیل موفقیت های پرسپولیس برانکو از نظر آنالیزور!

  • کد خبر : 264907
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

پرسپولیسی ها برای دومین فصل پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند اما بازهم همان مشکل سال پیش وجود دارد؛ کمبود بازیکن.

پرسپولیسی ها برای دومین فصل پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند اما بازهم همان مشکل سال پیش وجود دارد؛ کمبود بازیکن.

قرمزها ۲۱ شهریور با سه گل الاهلی را شکست دادند و برای اولین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند اما پرسپولیس برای رسیدن به آن برد، هزینه های سنگینی را متقبل شد. محمد انصاری و کمال کامیابی نیا با کارت زرد و قرمزی که گرفتند محروم شدند، سیدجلال هم مصدوم شد تا کار برای پرسپولیس سخت شود. اما این تازه اول داستان بود، ۲ روز قبل از بازی رفت با الهلال، خبر شوک آور و عجیب به گوش سرخ ها رسید؛ محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی و محرومیت در استفاده از مهدی طارمی!

فرزاد حبیب اللهی آنالیزور تیم پرسپولیس در این باره نوشته است:

«سال پیش همین موقع ها بود؛ مشغول چمدان بستن برای پرواز صبح فردا به دبی و در فکر نیمه نهایی؛ که یکی زنگ زد و گفت: “طارمی و باشگاه محروم شده اند. به برانکو هم باید یک جوری خبر بدهید که…” داریم چمدان میبندیم. دوباره برای نیمه نهایی آسیا…»

پرسپولیس دوباره چمدان هایش را برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می بندد؛ این بار هم حریف قدرتمند است و مقتدر. آقای گل لیگ قهرمانان را در اختیار دارد و در لیگ داخلی چیزی به جز پیروزی به دست نیاورده است. اما فارغ از قدرت تیم السد، پرسپولیس نیز وضعیتی همچون پارسال دارد. آن ها به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی بازیکنی نخریده اند و ۵ ستاره شان را از دست داده اند، همچنین حسین ماهینی مصدوم شده و محمد انصاری و کمال کامیابی نیا هم محروم هستند!

حالا قرمزها راهی دوحه خواهند شد. در این بین نگاه آنالیزور پرسپولیس می تواند موضع کادرفنی در این باره باشد. یک جمله دیگر از فرزاد حبیب اللهی داستان را بهتر نشان می دهد:

«حکم محرومیتی موثر بر دو نیمه نهایی: ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸٫ اما خیال مان آسوده است که قطعا کسی زنگ نمیزند خبر محرومیت تازه بدهد. مشکلاتی در کار است؛ اما این تیم مبارزه را از غر زدن بهتر بلد است.»

پرسپولیس در شرایطی به قطر می رود که تعداد مهره های قابل استفاده اش (بازیکنانی که قبلا بازی کرده اند)کمتر از ۱۴ نفر است. علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، گادوین منشا، علی علیپور، آدام همتی، احسان علوان زاده و حمیدرضا طاهرخانی قرمزپوشانی هستند که از بین نفرات حاضر در لیست، برای پرسپولیس به میدان رفته اند. در این فهرست نام تنها ۳ مدافع دیده می شود و به جز آن ها احسان حسینی و شاهین عباسیان تنها گزینه های برانکو به شمار می روند؛ بازیکنانی که شاید خیلی از هواداران هم با نامشان آشنا نیستند. نکته جالب این کهسیدجلال حسینی هم به دلیل بیماری تمرین دیروز را ترک کرد و احتمالا با همین بیماری، مقابل السد حاضر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264907

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر