1

تماس بازیکن استقلالی با رئیس کمیته نقل و انتقالات در مورد فسخ قرارداد

  • کد خبر : 264982
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

در حال حاضر و از آنجایی که پنجره تابستانی بسته شده تنها بازیکنانی می توانند با استفاده از سهمیه فیفا به تیم ها ملحق شوند که بازیکن آزاد بوده و از سویی تیم خواهان هم باید در لیست خود جالی خالی داشته باشد.

آندرانیک تیموریان پیش ازفسخ قرارداد خود با باشگاه ماشین سازی با فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات تماس گرفته است.

آندو از دوستان خوب من است. او وقتی با من تماس گرفت در مورد شرایط ادامه بازی در لیگ برتر سوال کرد که گفتم چون قرارداد خود را با باشگاه ماشین سازی بعد از ۱۳ شهریور فسخ می کند برای انتخاب تیم جدید باید تا باز شدن پنجره زمستانی صبر کند و بر همین اساس نمی تواند تا فرا رسیدن این موعد برای تیم جدیدی بازی کند.فریبرز محمودزاده  رئیس کمیته نقل و انتقالات با اعلام خبر تماس تیموریان بازیکن پیشین استقلال با او می گوید:

گفتنی است در حال حاضر و از آنجایی که پنجره تابستانی بسته شده تنها بازیکنانی می توانند با استفاده از سهمیه فیفا به تیم ها ملحق شوند که بازیکن آزاد بوده و از سویی تیم خواهان هم باید در لیست خود جالی خالی داشته باشد. آندو اگر قرارداد خود را با تیم ماشین سازی پیش از بسته شدن پنجره تابستانی فسخ می کرد در حال حاضر بازیکن آزاد می بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264982

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر