1

معرفی ۳۸۰ اثر ایرانی در ۵۲ قرار ملاقات با ناشران خارجی نمایشگاه فرانکفورت

  • کد خبر : 265044
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۵۵

رئیس آژانس ادبی پل از معرفی ۳۸۰ عنوان کتاب ایرانی در ۵۲ قرار ملاقات با ناشران خارجی در حاشیه نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد.

وی ادامه داد: این آثار که تعداد آنها به بیش از ۳۸۰ عنوان می‌رسد، در قالب چهار کاتالوگ جداگانه، کاتالوگ آثار ایرانی در موضوع کودک و نوجوان شامل ۲۰۰ عنوان، کاتالوگ آثار ایرانی ویژه موضوع ادبیات داستانی شامل ۷۰ عنوان،کاتالوگ آثار ایرانی ویژه موضوع ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شامل ۴۰ عنوان و کاتالوگ آثار ایرانی با موضوع ادبیات غیرداستانی با معرفی ۶۰ عنوان به زبان انگلیسی و مطابق با استانداردهای جهانی در معرض اطلاع و توجه ناشران و آژانس‌های ادبی خارجی شرکت‌کننده در نمایشگاه فرانکفورت قرار خواهند گرفت.

جعفری‌اقدم تصریح کرد: آژانس ادبی پل برای داشتن حضوری مفید در نمایشگاه امسال با ۵۲ ناشر و آژانس ادبی از کشورهایی همچون آلمان، امریکا، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، چین، صربستان، چک‌اسلواکی، قزاقستان، ترکیه، لبنان، روسیه، ژاپن، کره جنوبی، هند، اتریش، سوئد، بلژیک و مصر قرار ملاقات و مذاکره خواهد داشت.

وی گفت: برای بهره‌برداری بیشتر از این ملاقات و مذاکرات کاتالوگ‌های تهیه‌شده برای معرفی آثار ایرانی به طرف‌های خارجی ملاقات ارسال‌شده و در خصوص دستور جلسات هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265044

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر