1

استقلالی دو آتیشه اسلحه مرزبان برای دیدار با استقلال

  • کد خبر : 265085
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

پس از معاینه پزشکان به این بازیکن گفته شد که با تزریق می تواند فصل جاری لیگ را به انتها برساند تا در پایان فصل بار دیگر مچ پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

به نظر نمی رسد با توجه به مصدومیت میداوودی علیرضا مرزبان از این بازیکن در دیدار جام حذفی برابر استقلال به صورت ثابت استفاده کند.

آخرین دیداری که میلاد میداوودی برای نفت مسجد سلیمان به میدان رفت، دیدار هفته دوم برابر پارس جنوبی جم بود که با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان تارتار خاتمه یافت.
از این دیدار به بعد میداوودی به دلیل مصدومیت کهنه از ناحیه مچ پا که از زمان حضوراو در استقلال برایش به یادگار مانده، فرصت حضور در ترکیب تیمش را پیدا نکرد تا پزشکان در مورد شرایط او تصمیم بگیرند.

پس از معاینه پزشکان به این بازیکن گفته شد که با تزریق می تواند فصل جاری لیگ را به انتها برساند تا در پایان فصل بار دیگر مچ پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

میداوودی چهار روزاست که به تمرینات نفت مسجد سلیمان اضافه شده ولی به نظر نمی رسد علیرضا مرزبان در دیدار جام حذفی که اهمیت کمتری نسبت به لیگ برای تیمش دارد، از این بازیکن استفاده کند.

البته که مرزبان گفته به دیدار برابر استقلال بازاری نگاه نمی کند و تیمش را با تمام قوا راهی میدان خواهد کرد ولی بی شک استفاده از میداوودی در دیدار روز ۱۴ مهرماه که در قالب رقابت های لیگ خواهد بود، اولویت بیشتری برای سرمربی نفت مسجد سلیمان دارد.

شاید این مربی در دقایق پایانی یا وقت های اضافی از مهاجم تاثیرگذار خود در مسابقه امروز برابر استقلال استفاده کند ولی حضور فیکس او اتفاقی است که به نظر نمی رسد در دیدار امروز رخ دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265085

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر