3

برخی مسئولان ما به ولله شاهد اداره یک نانوایی را هم ندارند

  • کد خبر : 265152
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمال تاسف شاهد جلوس برخی از مدیران و مسئولان در کرسی‌های مدیریت و مسئولیت هستیم که به ولله توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند.

برخی مسئولان ما به ولله شاهد اداره یک نانوایی را هم ندارند

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمال تاسف شاهد جلوس برخی از مدیران و مسئولان در کرسی‌های مدیریت و مسئولیت هستیم که به ولله توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند.

به گزارش افق نیوز، ناصر شریفی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷) گفت: آنچه که ما را نگران کرده و دل‌های مردم را به درد آورده وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است که سفره محقرشان روز به روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود که هر کس این موضوع را به طور کامل به دشمنان کشور و به آمریکا و ترامپ ربط دهد غافل و سخت در اشتباه است.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وضعیت نابهنجار اقتصادی امروز که توان خرید را از مردم گرفته و قیمت اجناس و کالا و خدمات را نه روزانه بلکه به صورت ساعتی بالا برده نتیجه سوء مدیریت‌ها،‌اتخاذ سیاست‌های غلط و بی‌نظمی اقتصادی است.

وی افزود: سزاوار بود چند وزیر و معاون و مدیر ارشد دخیل در این بی‌نظمی اقتصادی که باعث فشار مضاعف به ملت شده حداقل از مردم عذرخواهی می‌کردند و استعفا می‌دادند اما شاهدیم که هر بار تصمیمات غیرکارشناسی و غیر علمی و عدم کنترل و نظارت خود را به آمریکا ربط می‌دهند.

شریفی خاطرنشان کرد: چرا سوء تدبیر و ضعف و ناتوانی در مدیریت خود را به طور کامل به دشمنان ربط می‌دهیم نمی‌گوییم تحرکات و فشارهای دشمنان بی‌تاثیر بوده اما می‌توانستیم با اتخاذ تصمیم‌های عقلانی، علمی و کارشناسی درست و بهره‌گیری از نظرات اقتصاددانان خبره فشارها را به حداقل برسانیم که این کار را نکردیم.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم تا بیش از این دیر نشده که شده با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظرات کارشناسان خبره و ازاده این مملکت و وفاق و همدلی بیشتر شاهد گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.

وی افزود: آقای روحانی ترامپ مدیران نالایق و ناکارآمدی هستند که در سیستم اداری مثل خوره به جان مملکت و ملت افتاده‌اند و به مردم فشار وارد می‌کنند و موجبات دلسردی و نگرانی مردم را فراهم می‌آورند. ترامپ آن دزدان نان سفره‌های مردم هستند که با رانت و رانت‌خواری کمر مردم را خم کرده‌اند و پدر خانواده را در مقابل دیدگان زن و فرزندانش شرمسار و اندوهگین می‌سازند و در این شرایط حاسس بازار و وضعیت اقتصادی به مردم رحم نمی‌کنند.

شریفی خاطرنشان کرد: با کمال تاسف شاهد جلوس برخی از مدیران و مسئولان در کرسی‌های مدیریت و مسئولیت هستیم که به ولله توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هرگز فشارهای دشمن ، کمبودها، نارسایی‌ها و مشکلات مردم ما را خسته نمی‌کند و این موضوع را در طول ۴۰ سال گذشته به اثبات رسانده‌اند اما آ‌نچه که مردم ما را افسرده و همچنین عصبانی و نگران می‌کند تبعیض و بی‌عدالتی و رانت و فساد است و آنچه که مردم ما را نگران  مضطرب کرده برخورد نامناسب و دور از شأن سیستم اداری با آنها است.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور آنچه امروز مردم ،‌نخبگان و اندیشمندان هرمزگان و حوزه انتخابیه‌ام را نگران کرده عدم توسعه متوازن و پایدار و عدم نگاه ملی به ظرفیت‌های توسعه‌ای در این منطقه است.

شریفی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265152

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر