2

آخرین اخبار از حضور استقلالی محبوب روی نیمکت آبی ها

  • کد خبر : 265197
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

مسئولان استقلال بر این باورند که کسی باید روی نیمکت حضور داشته باشد که مدرک مربیگری داشته و دوم اینکه از نظر فنی بتواند به تیم کمک کند. به همین دلیل، گزینه‌های دیگری هم در دست بررسی بوده و هنوز حضور کسی قطعی نشده است،

باشگاه استقلال هنوز درباره حضور مجتبی جباری روی نیمکت این تیم به جمع بندی نرسیده است.

یرزی سانیاک مربی اهل چک تیم فوتبال استقلال، ابتدای فصل چند جلسه در تمرینات آماده‌سازی شرکت کرد، اما پس از آن به دلیل بیماری مادرش به کشور خود بازگشت. او به مسئولان استقلال اعلام کرد که دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد. سانیاک در حالی به ایران برنگشت که با استقلال قرارداد داشت و هنوز هم وضعیت قراردادش مشخص نشده است.

با توجه به عدم نتیجه‌گیری استقلال، در فصل جاری، برخی‌ها عدم حضور سانیاک در کادر فنی وینفرد شفر را در نتایج تیم موثر دانستند. در همین راستا، گزینه‌هایی برای جانشینی او مطرح شد که اصلی‌ترین آنها مجتبی جباری بود. کسی که فصل گذشته برای استقلال بازی می‌کرد، اما توسط مدیرعامل وقت از تیم کنار گذاشته شد. اگر چه جباری گزینه اصلی برای حضور در کادر فنی است و حتی گفته می‌شود وینفرد شفر هم به طور ضمنی موافقتش را اعلام کرده، اما برخی مسائل باعث شده باشگاه استقلال به جمع بندی کامل نرسد.

مسئولان استقلال بر این باورند که کسی باید روی نیمکت حضور داشته باشد که مدرک مربیگری داشته و دوم اینکه از نظر فنی بتواند به تیم کمک کند. به همین دلیل، گزینه‌های دیگری هم در دست بررسی بوده و هنوز حضور کسی قطعی نشده است، اگر چه، جباری گزینه محتملی است. جباری به لحاظ شخصیتی، بازیکن مورد قبول بازیکنان بوده و شفر هم به حضور او چراغ سبز نشان داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265197

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر