2

خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس از نگاه روزنامه قطری +تصویر

  • کد خبر : 265231
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۳۰

رسانه قطری الرایه با انتشار گزارشی در باره بازی امشب میان السد و پرسپولیس مهاجم جوان سرخپوشان را خطر ناکترین بازین این تیم معرفی کرده است.

امشب و از ساعت ۱۸:۴۵در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم می روند و سرخپوشان تهرانی با تمرکز بالا و برای کنترل بازی در زمین حریف به دنبال کسب نتیجه دلخواه هستند.
خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس از نگاه روزنامه قطری +عکس
بر همین اساس، رسانه قطری الرایه با انتشار گزارشی در این بازی نوشت: شب هیجان و چالش با دیدار پرسپولیس و السد آغاز می شود و سفیر فوتبال قطر (السد) با حضور هوادارانش درصدد است تا به پیروزی خانگی دست یابد و به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. قلب و احساس تمام هواداران قطری با پسران گرگ ها (لقب السد قطر) است و آنها کار سختی برابر پرسپولیس ایران خواهند داشت.

مانوئل فریرا، سرمربی السد تمام تلاشش را می کند تا بهترین سیستم را در زمین بازی آماده کند تا به پیروزی راحت برسد.  به طور قطع بازیکنان پرسپولیس امشب (سه شنبه) در محوطه جریمه و زمین خودشان حضور دارند و دفاع می کنند و اگر السد در دقایق اولیه به گل برسد، تیم ایرانی دفاع را رها کرده و به همین دلیل شاگردان فریرا می توانند گل های بعدی را به ثمر برسانند. الدحیل هم در خانه از سد پرسپولیس عبور کرد اما در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از گردونه مسابقات خداحافظی کرد و السد باید مراقب باشد تا به این سرنوشت دچار نشود.

خطرناک‌ترین بازیکنان پرسپولیس علی علیپور و گادوین منشا هستند که با رهبری مهاجم ایرانی خیلی خوب بازی می‌کنند و امید اول گلزنی نماینده ایران هستند. علیپور با خروج مهدی طارمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده، امید اول گلزنی پرسپولیس محسوب می شود.

درون دروازه مشعل برشم قرار دارد و در قبال حملات پرسپولیس نگرانی وجود ندارد، بلکه نگرانی ما توپ‌های آسانی است که به دروازه السد راه پیدا می کند و احتمال اشتباه این دروازه‌بان می‌رود. او پس از دیدار با استقلال تجربه های خوبی بدست آورده و باید در این بازی تمرکز کامل داشته باشد.

این رسانه در پایان چگونگی صعود ۲ تیم السد قطر و پرسپولیس ایران را به مرحله نیمه نهایی نوشت. دیدار تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265231

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر