9

اعلام نتایج جدید برای رشته محل‌های زیرگروه پزشکی دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 265234
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات اعلام نتایج جدید برای رشته محل های زیرگروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و نحوه ثبت نام را تشریح کرد.

اعلام نتایج جدید برای رشته محل‌های زیرگروه پزشکی دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات اعلام نتایج جدید برای رشته محل های زیرگروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و نحوه ثبت نام را تشریح کرد.

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اعلام نتایج جدید برای رشته‌های پزشکی سال ۹۷ این دانشگاه گفت: با توجه به اعلام نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ ۲۵ شهریور، برخی از داوطلبان در دانشگاه دولتی پذیرفته شدند. در نتیجه بخشی از ظرفیت زیرگروه پزشکی خالی ماند و ما اعلام دیگری امروز (چهارشنبه ۱۱ مهر) داشتیم تا این باقی مانده ظرفیت زیرگروه پزشکی را کامل کنیم.

وی اشاره کرد: این زیر گروه پزشکی شامل سه رشته دکترای حرفه ای پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و علاوه بر آن رشته های کارشناسی و کاردانی زیرگروه پزشکی مثل علوم آزمایشگاهی، پرستاری، مامایی و… است. علاوه بر این رشته ها، رشته دامپزشکی هم در این اعلام نتیجه است.

شاهانی گفت: شیوه اعلام نتیجه به این نحوه است که قبولی قبلی را قبولی اصلی تلقی می­‌کنیم و آن چیزی که امروز اعلام می شود برای بخشی از داوطلبانی است که در دانشگاه آزاداسلامی در گروه پزشکی انتخاب رشته کردند و دارای رتبه های بالا بودند. برای این عزیزان حداکثر سه رشته محل به صورت ذخیره اعلام خواهد شد. یعنی هر داوطلب که با شناسه دانشگاه آزاد اسلامی وارد پروفایل خود می شود، احتمالاً علاوه بر قبولی اصلی، حداکثر سه رشته محل دیگر را به عنوان ذخیره مشاهده می کند. برای این رشته ها ردیف ذخیره مشخص شده است.

وی با بیان اینکه لزوماً برای همه این داوطلبان سه ذخیره اعلام نشده به این دلیل که برخی از این داوطلبان همان اولویت اول پذیرفته شده اند و دیگر نیازی به اعلام ذخیره های دیگر نیست، اظهار داشت: بیشتر برای افرادی سه ذخیره اعلام شده که در واقع نمرات پایین تری کسب کردند. بنابر این حداکثر سه رشته محل در زیرگروه پزشکی و رشته دامپزشکی برایشان اعلام خواهد شد.

شاهانی تاکید کرد: داوطلبان از طریق سامانه http://azmoon.org می توانند نتایج خود را مشاهده کنند و این داوطلبان پنج شنبه و جمعه ۱۲و ۱۳ مهر ماه فرصت دارند تا به واحد دانشگاهی مراجعه کرده و با تکمیل فرم شماره ۱۵ آمادگی خود را برای ثبت نام در رشته محل ذخیره مورد نظر اعلام کنند. پس از این دو روز، واحدهای علوم پزشکی آمار را استخراج می کنند و بر مبنای آمار و ظرفیتی که دارند تعداد پذیرفته شده ها را در سایت واحد اعلام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا دوشنبه ۱۴ لغایت ۱۶ مهر ماه داوطلبان جهت ثبت نام در محلی که قبولی اعلام شده به واحد دانشگاهی مذکور مراجعه کنند.

شاهانی در پایان تأکید کرد: داوطلبان پس از مشاهده نتیجه در اسرع وقت به واحدهایی که ذخیره اعلام شده مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم شماره ۱۵ اقدام و رسید لازم را دریافت کنند تا جهت ثبت نام اعلام حضور کرده باشند. پس از مشخص شدن قبولی در سایت واحدها با توجه به تقویم آموزشی سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر