به گزارش افق نیوز/ به همان اندازه که اوضاع در اردوی باشگاهی بر وفق مراد سیدحسین حسینی نیست به همان اندازه در تیم ملی اوضاع برای این سنگربان خوش آتیه و رکوددار ایران خوب پیش می رود بلکه شانس سفر به جام ملت های آسیابرای او به عنوان نماینده آبی ها زنده بماند.

سیدحسین حسینی روزهای متفاوتی را در اردوی استقلال تجربه می کند، روزهایی که حتی بدبین ترین طرفدار این تیم تصورش را نمی کرد. ۱۰ بازی نیمکت نشینی متوالی آن هم برای دروازه بانی که وینفرد شفر وعده داده بود که یک الیورکان جدید از او خواهد ساخت باعث شد تا نمایش درخشان فصل قبل این دروازه بان نادیده گرفته شود. گلری که کارلوس کی روش در توجیه تصمیمش برای کشیدن قلم قرمز روی نام او برای جام جهانی مدعی شد نیمکت نشین شدن در هفته های پایانی فصل قبل تاثیر فراوانی داشته است حالا در روزهایی که شفر اعتمادی به او ندارد مورد اعتماد کی روش قرار گرفته تا بلکه این شانس را پیدا کند در دومین تورنمنت معتبر فوتبال ملی ایران حضور داشته باشد.

آن چه در این دعوت قابل بحث است این که کارلوس کی روش با شناخت کامل از توانایی های این بازیکن تصمیم به احیای او در این روزهای سخت گرفته است، روزهایی که حسینی به خاطر بازی کردن مهدی رحمتی و رضایتی که شفر از کاپیتان استقلال در این روزهای بحرانی داشته برای گلر شیرازی رقم خورده است. سرمربی پرتغالی که پیش از این هم با دعوت از بازیکنانی با شرایطی همچون سیدحسین حسینی نشان داده تا آخرین لحظه پای بازیکنانی که به آنها اعتقاد دارد، می ایستد حالا بهترین فرصت برای احیای گلر نیمکت نشین استقلال را در اختیار قرار داده است بلکه او در تیم ملی همچنان فرم مطلوب خود به عنوان یکی از استعدادهای ناب دروازه بانی را زنده نگه دارد.

 

حال با این اتفاق و حضور در دومین اردوی متوالی در مسیر جام ملت های آسیا باید منتظر ماند و دید سیدحسین حسینی می تواند در رقابت با سایر رقبای خود که همگی در تیم های باشگاهی فیکس به میدان می روند و در شرایط بازی قرار دارند برای تصاحب یکی از سهمیه های جام ملت های در لیست نهایی بجنگد؟ فرصتی که شاید وینفرد شفر در ادامه فصل با بها دادن بیشتر به این گلر خوش استیل و توانمند بتواند مسیر فوتبالی او بعد از چند ماه سخت را تغییر دهد.