2

عادت جذابی که ستاره پرسپولیس تکرار کرد

  • کد خبر : 265317
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹

مهاجم سرخپوشان پایتخت نشان داد یک مهاجم تیزچنگ و فرصت‌طلب است و از اولین اشتباه خط دفاعی حریف، بهترین استفاده را می‌برد.

علی علیپور

افق نیوز/ مهاجم سرخپوشان پایتخت نشان داد یک مهاجم تیزچنگ و فرصت‌طلب است و از اولین اشتباه خط دفاعی حریف، بهترین استفاده را می‌برد.

علی علیپور در دیدار مقابل السد قطر یک حرکت به یادماندنی انجام داد که ماحصل آن گرفتن پنالتی از حریف و به ثمر رساندن گل برتری تیم در دوحه بود. حرکتی که شاید بهای آن، رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد. برخی در مورد آمادگی ذهنی و بدنی این بازیکن به خاطر استارتی که از میانه میدان زد، صحبت می‌کنند و اعتقاد دارند علیپور از هر لحاظ آمادگی رقم زدن این صحنه را داشت و نشان داد یک مهاجم تیزچنگ و فرصت‌طلب است و از اولین اشتباه خط دفاعی حریف، بهترین استفاده را می‌برد.
در کنار همه این صفات خوب که برای یک مهاجم هدف یا استریکر لازم است، باید به عادت جذاب علیپور برای رقم زدن چنین صحنه‌هایی اشاره کرد. علی دقیقاً در بازی قبلی پرسپولیس در آسیا نیز چنین استارتی زد تا مدافع برزیلی تیم الدحیل قطر را در ورزشگاه آزادی مغلوب کرده و با یک ضربه دیدنی، سایر بازیکنان این تیم را به اشتباه بیندازد. استارت علیپور، خط دفاعی الدحیل را به‌هم ریخت و تمرکز دروازه‌بانش را گرفت تا او بتواند در فرصت گلزنی قرار بگیرد. ضربه اش قبل از اینکه به بشار رسن در مقابل دروازه خالی برسد، توسط یکی دیگر از مدافعان الدحیل به گل دوم سرخپوشان بدل شد.
در طول فصل نیز، بار‌ها دیده بودیم علیپور چنین استارت‌های هیجان‌انگیزی داشته باشد. برانکو هم بعد از شهرآورد ۸۸ در کنفرانس خبری دو مرتبه به این موضوع اشاره کرد و گفت:

« علی علیپور و منشا همان‌طور که انتظار داشتم، بار‌ها از میانه میدان به سمت دروازه حریف استارت زدند که نشان می‌داد از آمادگی بدنی بالا و ذهن آماده‌ای بهره می‌برند.»

منبع: خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265317

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر