2

نظر رئیس کمیسیون اقتصادی درباره روند کاهش قیمت ارز در روزهای آینده

  • کد خبر : 265353
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

افق نیوز/ پورابراهیمی با بیان اینکه، قیمت ارز با متعادل و واقعی شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود که روند کاهش قیمت ارز در روزهای آتی ادامه داشته باشد تا باتدبیر و مدیریت بانک مرکزی، قیمت ارز در بازار متعادل شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه، قیمت ارز با متعادل و واقعی شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود که روند کاهش قیمت ارز در روزهای آتی ادامه داشته باشد تا باتدبیر و مدیریت بانک مرکزی، قیمت ارز در بازار متعادل شود.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به سقوط قیمت ارز، گفت: تصمیم اخیر مسئولان کشور مبنی بر دادن اختیارات به رئیس و مدیریت جدید بانک مرکزی اقدام شایسته‌ای بود که باسیاست جدید این مجموعه موجب شد که ارز قابل‌توجهی وارد بازار شود.

وی با بیان اینکه، قیمت ارز با متعادل و واقعی شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود که روند کاهش قیمت ارز در روزهای آتی ادامه داشته باشد تا باتدبیر و مدیریت بانک مرکزی، قیمت ارز در بازار متعادل شود.

پور ابراهیمی با بیان اینکه، مجلس و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مسئله تعادل در بازار ارز را به‌صورت جدی و کارشناسی شده دنبال می‌کند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هیچ اقدامی برای دفاع از حقوق مردم و اقتصادی ملی دریغ نخواهد کرد و ما بر همین اساس تلاش خود را برای متعادل کردن قیمت ارز دنبال خواهیم کرد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265353

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر