4

چالش بزرگ پرسپولیس پیش از بازی با السد

  • کد خبر : 265367
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

حالا که تیم پرسپولیس بعد از سه سال که از حضور برانکو زمان می‌گذرد به ثبات مناسبی رسیده و این تیم تنها نماینده ایران برای افتخارآفرینی در آسیا به حساب می‌آید. باید توجه بیشتری به این باشگاه شود

در حالی مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس برای سپری کردن تعطیلات به کشورشان رفتند که به دلیل نگرفتن پول می‌توانند قراردادشان را یکطرفه فسخ کرده و دیگر به ایران باز نگردند.
بازیکنان پرسپولیس چالش بزرگ پرسپولیس پیش از بازی با السد

افق نیوز/بعد از برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر که این تیم را در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار داده مربیان و بازیکنان خارجی تیم پرسپولیس برای استراحت راهی کشورهای خود شدند و این در حالی است که آنها نزدیک به ۵ ماه است که حق و حقوق‌شان را نگرفته‌اند و این نگرانی وجود دارد که شاید دیگر به ایران برنگردند چرا که طبق قانون فیفا اگر باشگاهی دو ماه حق و حقوق بازیکن یا مربی را نپردازد آن بازیکن یا مربی می‌توانند قراردادشان را یکطرفه فسخ کنند.

 

گادوین منشا که به تازگی دومین فرزندش هم به دنیا آمده به ایتالیا رفت و او جزو کسانی است که در این مدت به حق و حقوقش نرسید و حتی پیشنهاد مدیران باشگاه برای دریافت ریال به جای ارز را رد کرد. از طرف دیگر برانکو و دستیارانش هم که با کسب نتایج درخشان با پرسپولیس عملکرد خوب خودشان را نشان دادند نتوانستند در این مدت پولی بگیرند به طوری که برانکو در آخرین مصاحبه‌اش قبل از رفتن به قطر تلویحاً مسئولان باشگاه را خطاب قرار داده بود که صبر او بابت نگرفتن پول هم حدی دارد.

 

مشکلات مالی پرسپولیس که عمده آن مشکلات ارزی است با همکاری از سوی نهادهای مربوطه روبرو نشد به طوری که مسئولان پرسپولیس بارها عنوان کردن که وزیر ورزش در حال رایزنی با بانک مرکزی است تا باشگاه پرسپولیس هم همانند باشگاه استقلال بتواند از بانک مرکزی ارز دریافت کند که البته تا این لحظه این تلاش‌ها بی‌نتیجه بوده و همین مساله نگرانی‌هایی را درباره آینده کاری برانکو و دستیاران و بازیکنان خارجی را فراهم آورده است.

 

حتی برد درخشان پرسپولیس مقابل السد در قطر که آنها را در یک قدمی حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار داده هم نتوانست از نظر مالی توفیقی برای مربیان و بازیکنان این تیم بوجود بیاورد. بازیکنان پرسپولیس حتی نتوانستند مبلغ پاداشی که برای برد مقابل الدحیل قطر هم قرار بود به آنها داده شود را کامل بگیرند و این موارد بیش از هر زمان دیگری مشکلات مالی تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را نشان می‌دهد و این در حالی است که با دیدن رقبای سرخ‌پوشان در آسیا متوجه هزینه کلان این باشگاه‌ها برای موفقیت در آسیا می‌شویم.

 

حالا که تیم پرسپولیس بعد از سه سال که از حضور برانکو زمان می‌گذرد به ثبات مناسبی رسیده و این تیم تنها نماینده ایران برای افتخارآفرینی در آسیا به حساب می‌آید. باید توجه بیشتری به این باشگاه شود و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه نمی‌تواند به تنهایی امور را پیش ببرد. این در حالی است که برانکو به عنوان مهمترین عضو تیم پرسپولیس ماه‌ها است دریافتی از این باشگاه نداشته و با استفاده از قانون و موارد انضباطی فیفا می‌تواند دیگر به ایران برنگردد و خیلی راحت قراردادش را یکطرفه فسخ کند. در این شرایط می‌طلبد که حتی دولتمردان به کمک پرسپولیس بیایند تا حداقل مربیان و بازیکنان این تیم بدون دغدغه مالی به فکر افتخارآفرینی در آسیا باشند چرا که با دیدن امکانات تیم‌های رقیب و شرایط پرسپولیس به خوبی متوجه جنگ نابرابر شاگردان برانکو با رقبای تا دندان مسلح‌شان می‌شویم.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265367

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر