3

شرکت های ایرانی و اوگاندایی ۴ تفاهمنامه همکاری امضا کردند

  • کد خبر : 265389
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰

نمایندگان تعدادی از شرکت های دانش بنیان ایرانی که همراه با «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری کشورمان به اوگاندا سفر کرده اند، چهار تفاهمنامه همکاری با شرکت های اوگاندایی به امضا رساندند.

به گزارش افق نیوز، همایش تجاری شرکت های ایرانی و اوگاندایی در کامپالا پایتخت اوگاندا با حضور «الیودا توم وسیجه» وزیر علوم و فناوری این کشور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و «سیدمرتضی مرتضوی» سفیر ایران در این کشور برگزار شد.
نمایندگان شرکت های تجاری و دانش بنیان ایرانی فعال در بخش های بهداشت و صنایع دارویی، صنایع شیمیایی، ارتباطات و فناوری،برق و الکترونیک، هوافضا، خدمات مهندسی، ماشین ابزار و تجهیزات، و بخش مالی و بانکی با مسئولان و مدیران شرکت های بخش خصوصی و همچنین نمایندگانی از بخش دولتی و وزارت خانه های اقتصادی اوگاندا دیدار و درخصوص راه های همکاری بیشتر گفت و گو کردند.
وزیر علوم و فناوری اوگاندا و رئیس هیات مدیره سازمان سرمایه گذاری این کشور در این همایش ضمن تشریح زمینه های مساعد برای همکاری و سرمایه گذاری شرکت های ایرانی و تسهیلاتی که در این خصوص دولت اوگاندا ارائه می کند، از شرکت های ایرانی درخواست کردند با توجه به بهبود فضای کسب و کار در این کشور، برنامه بلندمدت برای حضور در بازار ۴۰ میلیونی اوگاندا و بیش از ۱۵۰ میلیونی کشورهای عضو جامعه شرق آفریقا داشته باشند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری کشورمان نیز در این همایش، توضیحاتی درخصوص جایگاه علمی و فناوری ایران، روند رو به رشد تولیدات شرکت های دانش بنیان ایرانی و همچنین آمادگی برای همکاری، انتقال فناوری و صادرات محصولات شرکت های ایرانی به طرف اوگاندایی ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265389

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر