2

مقابل ماشین‌سازی حق اشتباه نداریم/ نیم نگاهی به قهرمانی داریم

  • کد خبر : 265398
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در دیدار مقابل ماشین‌سازی ما حق اشتباه نداریم.

تارتار: مقابل ماشین‌سازی حق اشتباه نداریم/ نیم نگاهی به قهرمانی داریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در دیدار مقابل ماشین‌سازی ما حق اشتباه نداریم.

به گزارش افق نیوز،  مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی تبریز در مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال گفت: فردا در جام حذفی بازی داریم که استراتژی‌ها فرق می‌کند و حق اشتباه نداریم. در بازی لیگ مقابل ماشین سازی به خاطر اشتباه خودمان باختیم و فردا ولی وقت اشتباه نداریم و از ماشین سازی کاملا شناخت داریم همانطور که آنها ما را می‌شناسند و دو هفته پیش با این تیم در لیگ بازی کردیم. باید هوشیارانه مقابل این تیم عمل کنیم تا بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم و راه ساده رسیدن به قهرمانی جام حذفی است این مسابقه هم می‌تواند بازی خوبی برای ما باشد و هم نیم نگاهی به قهرمانی این تیم داریم.

وی در مورد وضعیت مجید علی‌یاری، گفت: او بازیکن جوانی است، دو سال است که در فهرست بازیکنان زیر ۲۳ سال ما قرار دارد و هر روز با او کار می‌کنیم. قطعاً او در سال‌های آینده از تیم‌های بزرگ پیشنهاد خواهد داشت و با این تیم‌ها قرارداد می‌بندد بازیکنان جوان دیگری هم مثل فرشید پاداش، میرجوان و … داریم که همگی با انگیزه‌ هستند. در بخش هجومی بازیکنان قیمت‌های بالایی دارند و تیم ما هم نمی‌تواند رقم‌های زیادی به بازیکنان پرداخت کند. شما اکنون ببینید تراکتورسازی چه مهاجمان خوبی را به خدمت گرفته است ولی ما مجبوریم که بازیکنان جوان را بسازیم و پایان فصل به تیم‌های مدعی قهرمان تحویل بدهیم چاره‌ای جز این نداریم.

تارتار در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: فقط رحمان احمدی مصدوم است و محروم نداریم، فردا از تمام تعویض‌هایمان استفاده خواهیم کرد و با تمام نفرات هم به مصاف ماشین‌سازی می‌رویم. از هواداران می‌خواهم با وجود اینکه این مسابقه روز شنبه است به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند. جام حذفی جذابیت دارد و مساوی در آن نیست. هواداران فردا به ورزشگاه بیایند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

وی در مورد خط دفاعی متزلزل پارس جنوبی اظهار داشت: فصل گذشته در این مقطع صدر جدول بودیم که مجتبی لطفی و حامد نورمحمدی مدافعان وسط ما بودند، بعد هم بازیکنان دیگری مثل سلیمی به جمع ما اضافه شدند. با همه اینها در حال حاضر هم یکی از تیم‌هایی هستیم که در خط دفاعی شرایط خوبی داریم و جزو ۵، ۶ تیم اول لیگ هستیم که گل زیادی نخورده‌ایم. احمد گوهری گلر جوان آینده‌داری است و من ریسک می‌کنم و به این جوان آینده‌دار میدان می‌دهم، او جای فروزان را گرفته است، رحمان احمدی هم مصدوم است.

تارتار افزود: دفاع پارس جنوبی مستحکم است، ما به استقلال در دقیقه ۱۰ گل زدیم و ۹۰ دقیقه مقابل این تیم ایستادیم، در پست دفاع و دروازه‌بان اشتباهات بیشتر به چشم می‌آید و بازیکنان در این پست‌ها باید تمرکز بالایی داشته باشند و حق اشتباه ندارند. البته تا اشتباه نباشد گلی در فوتبال زده نمی‌شود و جذابیت فوتبال هم به رد و بدل شدن همین گل‌هاست.

وی در مورد وضعیت فرشید پاداش، گفت: از فرشید در پست وینگر استفاده می‌کنیم او و شاهین مجیدی فصل گذشته در لیگ یک آقای گل شدند اما بازی در لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است. به هر حال فرشید در نساجی هم زیاد بازی نکرد، فضا در لیگ برتر متفاوت است و آنها باید با فضا آشنا شوند و آب‌دیده‌تر شوند و کیفیت بهتری پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265398

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر