1

وقتی گلادباخ شفر را خرید! +تصویر

  • کد خبر : 265479
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

این تصویر که کپی رایت آن متعلق به آژانس عکس گتی ایمیجز است در فصل ۱۹۷۷/۷۸  در مراسم معارفه خریدهای جدید بروسیا مونشن گلادباخ توسط ورنر اوتو شکار شده است.

سرمربی باتجربه استقلال ۴۰ سال پیش به عنوان یکی از خریدهای جدید گلادباخ به رسانه ها و هواداران این تیم معرفی شد.

 طی روزهای گذشته در فضای مجازی عکسی از دوران جوانی وینفرد شفر در پیراهن تیم بروسیا مونشن گلادباخ  دست به دست می شود که در نوع خود جالب توجه است.

این تصویر که کپی رایت آن متعلق به آژانس عکس گتی ایمیجز است در فصل ۱۹۷۷/۷۸  در مراسم معارفه خریدهای جدید بروسیا مونشن گلادباخ توسط ورنر اوتو شکار شده است.

در این عکس قدیمی وینفرد شفر (نفر اول از سمت چپ)، اوالد لینن و کلاوس امرت به عنوان بازیکنان تازه وارد گلادباخ در کنار ادو لاتک سرمربی سرشناس آلمانی دیده می شوند.

شفر فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم شهر خود به نام توس ماین شروع کرد و تا ۱۸ سالگی در این تیم بود. سپس در سال ۱۹۶۸ برای اولین بار به تیم مونشن گلادباخ پیوست و به همراه این تیم قهرمانی در بوندس‌لیگا و جام یوفا را به‌دست‌آورد. وی در بوندس‌لیگا ۴۰۳ بازی کرده و ۴۶ گل به ثمر رسانده‌است. او در سال ۱۹۷۰ به تیم کیکرز اوفنباخ پیوست و در این سال توانست به همراه این تیم در جام حذفی آلمان نیز قهرمان شود.

وینفرید شفر پس از حضور در تیم‌های بروسیا مونشن‌گلادباخ و کیکرز اوفنباخ، به تیم کارلسروهه پیوست و تا سال ۱۹۷۷ بازیکن این تیم بود. او در سال ۱۹۷۷ مجدداً به بروسیا مونشن‌گلادباخ پیوست و تا سال ۱۹۸۵ عضو این تیم بود و سپس از فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265479

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر