2

بازیکن پرسپولیس مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کند؟

  • کد خبر : 265534
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

مدافع راست پیکان که مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته بعد از پایان هفته پانزدهم پیراهن سرخ های تهرانی را به تن خواهد کرد.

مدافع راست پیکان که مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته بعد از پایان هفته پانزدهم پیراهن سرخ های تهرانی را به تن خواهد کرد.
مهدی شیری بازیکن پرسپولیس مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کند؟

افق نیوز/ مهدی شیری سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان پیکان و یکی از بهترین بازیکنان سمت راست لیگ برتر بود و به همین دلیل به عنوان اولین بازیکنی که مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت با پرسپولیس قرارداد امضا کرد تا از نیم فصل دوم جای صادق محرمی را در این تیم بگیرد.

همین قرارداد با پرسپولیس باعث شد تا امسال عملکرد مهدی شیری به مراتب بیشتر از سال قبل مورد توجه قرار بگیرد. او در هشت هفته از رقابت های لیگ برتر در هفت مسابقه برای تیمش به میدان رفته است. او در ۵ هفته ابتدایی به عنوان یک وینگر در پیکان به میدان رفت اما به دلیل مصدومیت بازی برابر استقلال خوزستان را از دست داد و این همان بازی بود که جلالی با تغییر روش تیمش را به سیستم ۲-۴-۴ به میدان فرستاد. شیری در بازی با صنعت نفت در دقیقه ۶۰ به بازی آمد و عملکرد خیلی خوبی برای تیمش داشت و در نهایت در برد تیمش در این بازی خارج خانه نقش ایفا کرد.

نمایش خوب او در این بازی باعث شد که در بازی با سپیدرود باردیگر به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم پیکان قرار بگیرد. او در این بازی در پست اصلی اش که دفاع راست است به میدان رفت.

اما نکته ای که باید درباره مهدی شیری در این فصل از رقابت های اشاره کرد اینکه او با توجه به تغییر مکان بازی اش از دفاع راست به وینگر شاید آن درخشش سال قبل را نتوانسته تکرار کند ضمن این که تا امروز بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد بسته و قرار است در نیم فصل به این تیم اضافه شوند هنوز درخشش فصل های قبل را نداشته اند. علاوه بر شیری، سروش رفیعی و مهدی ترابی نیز در فولاد و سایپا نتوانسته اند در حد نام و انتظاراتی که از آن ها وجود دارد بازی کنند.

با این وجود و با توجه به تغییر سیستمی که جلالی داده است به نظر می رسد از میان علی حمودی و مهدی شیری یک نفر در بازی های آینده و به خصوص بازی حساس این تیم در هفته نهم برابر پرسپولیس حضور خواهد داشت. در سیستم ۲-۴-۴ هافبک های کناری شاهین ثاقبی و مهدی مومنی هستند و دو مهاجم تیم هم قاضی –آل کثیر یا قاضی_ فراز امامعلی خواهند بود. با این روش جنگ اصلی برای تصاحب پست دفاع راست بین دو بازیکن سرشناس پیکان است.

اینکه حمودی در این فصل در بیشتر بازی ها دفاع راست بازی کرده اکنون درباره حضور مهدی شیری در بازی هفته نهم برابر پرسپولیس تیمی که از نیم فصل دوم لباسش را به تن خواهد کرد، ابهام وجود دارد. آیا شیری مقابل پرسپولیس بازی می کند؟ به نظر رقابت اصلی در تمرینات پیکان تا بازی پرسپولیس برای تصاحب جایگاه ثابت در دفاع راست باشد.

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265534

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر