3

مظفری زاده: پنالتی نفتی ها درست نبود

  • کد خبر : 265560
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

کارشناس داوری برجسته فوتبال ایران درباره قضاوت دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان به بررسی پرداخت و داوری سیدمهدی سیدعلی را مورد نقد خود قرار داد.

کارشناس داوری برجسته فوتبال ایران درباره قضاوت دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان به بررسی پرداخت و داوری سیدمهدی سیدعلی را مورد نقد خود قرار داد.

به گزارش افق نیوز/ سعید مظفری زاده درباره قضاوت دیدار دو تیم استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان در گفتگویی با خبرنگار “ورزش سه” به صحبت پرداخت.

* مهدی سیدعلی و دو کمک او امروز یک بازی بسیار سخت را قضاوت کردند. علیرغم اشتباهاتی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت وی توانست این دیدار سخت را کنترل و بازی را مدیریت کند.

* بهترین تصمیم تیم داوری برخورد با اعتراض ها و درگیری هایی بود که دو سرمربی کنار زمین داشتند. داور چهارم این دیدار یعنی آقای میرغفاری تا دقیقه ۸۰ توانست آنها را کنترل کند اما در نهایت در این دقیقه از داور خواست که هر دو سرمربی از زمین اخراج شوند. این یک تصمیم کاملا درست به نسبت برخورد دو سرمربی با یکدیگر و همینطور اعتراض های شان به داوری بود.

* مهدی سیدعلی در دقیقه۵ خطای اسماعیل شریفات و در دقیقه ۱۵ خطای بی ملاحظه بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان روی قائدی و در دقیقه ۱۷ نیز خطای زکی پور روی شریفات را به درستی تشخیص و به بازیکنان خاطی کارت زرد نشان داد. او در این رابطه تکل بی ملاحظه صیادمنش را نیز در دقیقه ۲۷ به درستی با کارت زرد جریمه کرد.

* در دقیقه ۴۷ میلاد زکی پور با خطای خود یک حمله موثر از نفتی ها را از کار انداخته بود با دریافت کارت زرد دوم به درستی از زمین اخراج شد.

* در دقیقه ۵۰ موسی کولیبالی با هل دادن روح الله باقری یک موقعیت گل کاملا آشکار را از استقلال گرفت و به همین دلیل این بازیکن می بایست به دلیل سلب یک موقعیت گل حتمی، در همان دقیقه از زمین بازی اخراج می شد در حالی که وی از سوی داور میدان تنها یک کارت زرد دریافت کرد.

* در دقیقه ۵۳ بازیکن نفت معتقد بود که ضربه میداودی به دست مدافع استقلال در محوطه جریمه این تیم برخورد کرد اما تصاویر تلویزیونی چنین چیزی را نشان نداد.

* در دقیقه ۶۵ قائدرحمتی و باقری با درگیری و رفتار غیرورزشی باعث به هم ریختن جو بازی شدند و داور با دخالت به موقع خود هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

* در دقیقه ۷۲ موسی کولیبالی که بیست دقیقه قبل با خطای خود یک موقعیت آشکار را از حریف گرفته بود و تنها یک کارت زرد دریافت کرده بود این بار با خطای بی ملاحظه روی رحمتی مستحق دریافت کارت زرد دوم و اخراج از زمین بود که داور هم همین کار را کرد و کارت زرد دوم را به او نشان داد.

* در دقیقه ۸۶ مهدی سیدعلی در حالی خطای روزبه چشمی را برابر میلاد میداودی را اعلام پنالتی کرد که باز بینی صحنه من برخوردی را که یک پنالتی را برای نفتی ها به همراه داشته باشد ندیدم و بدین ترتیب می توانم بگویم اعلام پنالتی در آن صحنه درست نبود.

* در دقیقه ۹۱ داور بازیکن شماره ۱۸ نفت را به دلیل تکل بی ملاحظه به درستی با کارت زرد جریمه کرد.

* در مجموع سیدمهدی سیدعلی در این دیدار خوب بود و تمام کارت های او (به استثنا کارت زرد اول برای کولیبالی که مستحق اخراج بود) درست بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265560

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر