1

بزرگترین‌ستاره‌السد قبل‌ازبازی‌پرسپولیس مصدوم‌شد

  • کد خبر : 265604
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

باشگاه السد به صورت رسمی اعلام کرد که ژاوی برای دیدار بعدی این تیم که روز آینده برگزار می شود، به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

باشگاه السد به صورت رسمی اعلام کرد که ژاوی برای دیدار بعدی این تیم که روز آینده برگزار می شود، به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

به گزارش افق نیوز/ السد در پایان هفته ششم رقابت های لیگ ستارگان قطر با کسب ۱۶ امتیاز صدرنشین است ولی در لیگ قهرمانان آسیا کار آنها سخت شده و در ورزشگاه آزادی باید مقابل پرسپولیس به برتری دست یابند. السدی که روز آینده باید در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السیلیه برود، حالا با یک خبر بد دیگر هم روبرو شده و ژاوی ستاره این تیم که به تازگی به صد بازی با پیراهن این تیم رسید، نمی تواند برای این تیم بازی کند.

بزرگترین ستاره السد قبل ازبازی پرسپولیس مصدوم شد

امروز پس از بررسی پزشکان باشگاه قطری مشخص شد که ژاوی سلامت لازم را ندارد و او هم به جمع دیگر مصدومان تیم یعنی عبدالکریم حسن و مشعل برجام پیوسته است.تیم السد امشب آخرین تمرین خود را برگزار کرد و برای بازی فردا فریرا لیست ۱۸ نفره را به شرح زیر اعلام کرد: الدوساری، جاهد محمد، یاسر ابوبکر، خوخی بوعلام، طارق سلمان، بغداد بونجاح، پدرو میگوئل، حاتم کمال، گابی، ژونگ وو یونگ، حمید اسماعیل، اکرم عفیف، علی اسد، النصر، سالم الحجری، احمد سیار، مسعود خدر، حسن الهیدوس. هنوز میزان دقیق مصدومیت ژاوی مشخص نشده است و معولم نیست که آیا او به بازی حیاتی با پرسپولیس می رسد یا خیر؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265604

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر