خبری خوش برای پرسپولیسی ها/غیبت 2 دروازه بان السد در بازی برگشت

به گزارش افق نیوز/ برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروزپرسپولیس درباره برد مقابل السد در دیدار رفت مرحله نیمه نهاییلیگ قهرمانان آسیا، گفت: به بازیکنانم بابت این برد افتخار می کنم که با قلبشان بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بیشتر از حریف لیاقت این برد را داشتیم. نشان دادیم مقابل هر تیمی می توانیم بازی کنیم. اما شانس برای هر دو تیم ۵۰-۵۰ است. من در مقابل الدحیل گفتم اگر یک بر صفر می باختیم یا می بردیم باید برگشت را ببریم. حالا هم می گویم همین روند ادامه دارد.

برانکو ایوانکوویج در خصوص بازی برگشت ادامه داد: بازی بسیار سختی در آزادی داریم. به حرات می توانم بگویم بردمان قدم کوچکی بود نه قدم بزرگ! اما مهم ترین موضوع این است که به آنها نشان دادیم تیم بزرگتری نسبت به ما نیستند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص عدم دریافت مطالبات خود اظهار داشت: خارجی های تیم مدت زیادی است پول نگرفته اند. گرشاسبی هم توضیح کامل در مورد این مساله داده است. البته مهم ترین موضوع درباره ثبات باشگاه، بحث مالی است. حالا نیازی نیست که من بخواهم از اهمیت آن بگویم. آنقدر واضح است که مدیرعامل باشگاه آن را بیان می کند.

وی افزود: فقط روی بازی برگشت تمرکز کرده ام و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم.

برانکو درباره اینکه بازی این تیم مقابل پیکان و همچنین جام حذفی به تاخیر می افتاد یا نه ادامه داد: دوره خیلی سختی را پیش از این داشتیم. نساجی را بردیم و سپس سپیدرود و السد. با استقلال هم مساوی کردیم. تمام این بازی ها در مدت زمانی بسیار کوتاهی اتفاق افتاد. پس بازیکنانم لایق هر نوع تبریکی هستند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت ادامه داد: احتمالا امید عالیشاه برای این بازی آماده نخواهد بود. چند بازیکن هم سرما خورده بودند. اما می جنگیم و نشان دادیم در بهترین شرایط آمادگی هستیم.

برانکو افزود: ما درخواست داشتیم بازی با نود ارومیه را انجام دهیم تا حالت تدارکاتی پیش از بازی با السد باشد. همچنین اینکه بازی در لیگ برتمان به بعد از بازی با قطری ها بیفتد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره غیبت دروازه بان های اول دوم السد در بازی برگشت اذعان داشت: دروازه بان آنها مهم نیست. مهم بازیکنان من هستند. اگر بخواهند حمله کنند و ضربه آخر را بزنند. اگر مهاجمان من خطرناک باشند مهم نیست چه کسیدروازه بان آنها باشد.

وی درباره انتظار خود از هواداران پرسپولیس تاکید کرد: انتظار دارم استادیوم پر شود. آنها می آیند تا ما را هدایت کنند پیروز شویم. حالا مهم نیست ژاوی، گابی و غیره که بیش از هزار بازی داشته اند تحت تاثیر قرار نگیرند. اما مهم این است که هوادار یار دوازدهم ماست.

برانکو درباره دعوت از تنها دو بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی افزود: من هم می گویم بازیکنان بیشتری می توانستند دعوت شوند. اما نظر سرمربی تیم ملی چیز دیگری است و به ایشان مربوط می شود. لازم نیست بگویم سید جلال حسینی بهترین فصل دوران فوتبالی اش را پشت سر می گذارد. خلیل زاده و کامیابی نیا هم همینطور. اما من در کار سرمربی تیم ملی دخالت نمی کنم. چون می داند از بازیکنانش چه می خواهد.