2

هشدار جدی مدیرعامل استقلال به حسین حسینی: شدیدا با حسینی برخورد می کنیم

  • کد خبر : 265664
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

سرپرست باشگاه استقلال به شدت از رفتار گلر تیمش عصبانی است و می گوید حتما با این بازیکن برخورد می شود.

سرپرست باشگاه استقلال به شدت از رفتار گلر تیمش عصبانی است و می گوید حتما با این بازیکن برخورد می شود.

سیدحسین حسینی که در این فصل اصلا فرصت بازی کردن پیدا نکرده در پایان بازی شب گذشته برابر نفت مسجدسلیمان در میکسدزون رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و اعلام کرد که دیگر در این تیم نمی ماند و در نیم فصل جدا خواهد شد. امیرحسین فتحی در گفت و گویی پاسخ قاطعی به مصاحبه جنجالی گلر جوان تیمش داد که در ادامه آن را می خوانید:

شدیدا با حسینی برخورد می کنیم

امیرحسین فتحی گفت:

ما شب گذشته یک پیروزی بسیار ارزشمند برابر نفت مسجدسلیمان به دست آوردیم و در حالی که همه از این پیروزی خوشحال بودیم مصاحبه غیرمنتظره حسینی کام همه ما را تلخ کرد. تا وقتی من مدیر استقلال باشم جایی برای این حرف ها باقی نمی گذارم و شما مطمئن باشید شدیدا با او برخورد خواهیم کرد. استقلال جای این کارها نیست و مطمئن باشید او از این مساله ضرر می کند.

با بزرگتر از حسینی هم برخورد می کنیم

امیرحسین فتحی گفت:

حسینی که هیچ، مطمئن باشید تا وقتی من مدیر تیم هستم اجازه چنین برخوردی حتی به بزرگتر از او هم نمی دهم. حتی اگر بازیکنی بزرگتر از حسینی بیاید و بخواهد برای استقلال شرط بگذارد من با آن مقابله می کنم و مطمئن باشید رفتار غیرحرفه ای گلر جوان استقلال بی پاسخ نخواهد ماند.

کاملا با شفر موافقم

امیرحسین فتحی گفت:

آقای شفر چندبار هشدار دادند که بازیکن در اینستاگرام نمی تواند به ترکیب برسد و باید تمرین کند. من کاملا با این حرف موافقم و معتقدم بازیکنی که پول حرفه ای می گیرد باید حرفه ای رفتار کند. هیچ کس در اینستاگرام بزرگ نشده و به ترکیب اصلی نرسیده است و مطمئن باشید فقط تمرین کردن است که یک بازیکن را می تواند فیکس کند.

حجازی، طالب لو و رحمتی اعتراض کردند؟

امیرحسین فتحی گفت:

سوال من این است که آیا حسینی از دروازه بان های بزرگی مثل مهدی رحمتی، وحید طالب لو و ناصر حجازی بزرگتر است؟ یادمان نرفته که دروازه بان های بزرگی مثل وحید طالب لو و مهدی رحمتی در کنار هم بودند، با هم رقابت کردند و حتی یک حاشیه از آنها ندیدیم اما حالا چند بازی نیمکت نشینی باعث می شود که حسینی چنین رفتاری کند. دروازه بانی به بزرگی ناصر حجازی سال ها با منصور رشیدی رقابت کرد ۵ بازی یکی بازی می کرد و ۵ بازی دیگری؛ اما آیا آنها برای تیم بزرگی مثل استقلال حاشیه درست کردند؟ واقعا این رفتارها برای من عجیب است.

استقلال از هر نامی بزرگتر است

امیرحسین فتحی گفت:

بعضی ها شاید ندانند اما نام استقلال و پیراهن این تیم از هر نامی بزرگتر و مقدس تر است و تا روزی که من باشم و در این تیم کار کنم اجازه نمی دهم ارزش پیراهن این تیم پایین بیاید. همانطوری که گفتم به شدت با رفتار حسینی برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم چنین اتفاقی بیفتد.

آقای حسینی از فرهاد مجیدی بزرگتری؟

امیرحسین فتحی گفت:

فرهاد مجیدی وقتی از امارات به استقلال برگشته بود شرایط خوبی در این تیم نداشت، فکر می کنم او یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه است. او زمانی که نیمکت نشین بود با متانت دستورات کادرفنی را اطاعت کرد و من یک حاشیه یادم نمی آید که درست کرده باشم. باید بازیکنان بزرگ استقلال را الگو قرار دهیم نه اینکه بعد از هر اتفاق حاشیه سازی کنیم.

شک نکنید رضایتنامه حسینی را نمی دهم

امیرحسین فتحی گفت:

به هیچ عنوان رضایت نامه حسینی را نمی دهم و او طبق قراردادش باید در کنار تیم ما باشد. باز هم می گویم ارائه رفتار احساسی کمکی نمی کند و او باید با تمرین کردن تلاش کند جای ثابت خود را در ترکیب پس بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265664

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر