2

همه پرسپولیس را به چشم تیم ملی نگاه کنند تا فوتبال ایرانی را به رخ آسیا بکشند !

  • کد خبر : 265724
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۳۷

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به اهمیت بازی برگشت این تیم مقابل السدقطر گفت: دارایی های برانکو ایوانکوویچ برای استفاده از بازیکنان فقیرانه است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به اهمیت بازی برگشت این تیم مقابل السدقطر گفت: دارایی های برانکو ایوانکوویچ برای استفاده از بازیکنان فقیرانه است.

حسین کلانی در خصوص اهمیت بازی برگشت پرسپولیس مقابل السد قطر در ورزشگاه آزادی گفت:من مطمئن هستم کادرفنی پرسپولیس اسیر پیروزی یک بر صفر در بازی رفت نمی شوند. آنها بازیکنان تیم را آگاه خواهند کرد که اگر کوچکترین غفلتی کنند به فینال نمی رسند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:بازیکنان نباید اسیر جو خودساخته شوند. بدون شک صندلی های ورزشگاه چندین ساعت مانده به آغاز بازی پر خواهدشد. بازیکنان پرسپولیس باید منطق تاکتیکی خود را پیاده کنند تا آرزوی پرسپولیس پس از مدت ها برآورده شود و این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

حسین کلانی افزود:اگر پرسپولیس بتواند حریف خود را همچون بازی رفت طوری کنترل کند که حملاتش پشت محوطه جریمه خنثی شود بدون شک به فینال می رسد. در غیر این صورت کار سختی در انتظار برانکو خواهد بود. دارایی های سرمربی پرسپولیس واقعا محدود و فقیرانه است. او نمی تواند هر وقت دلش خواست سیستم تیمش را تغییر دهدت. چون بازیکنان مورد نیاز را ندارد. فراموش نکنیم بیش از یک سال است که پرسپولیس نمی تواند بازیکن بگیرد و همین موضوع کار را برای آنها سخت می کند.

کلانی در پایان خاطرنشان کرد:حالا وقتش است تا همه به پرسپولیس به چشم تیم ملی نگاه کنند. به هر حال این تیم می تواند افتخار بزرگی برای تاریخ فوتبال باشگاهی ایران رقم بزند. امیدوارم هرگونه همکاری با پرسپولیس انجام شود تا آنها بتوانند فوتبال ایرانی را به رخ آسیا بکشند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر