2

اینستاگرافی ؛ گلر سابق استقلال به حسینی هشدار داد: پشیمان می شوی!

  • کد خبر : 265794
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۳۳

خیلی‌ها درون دروازه استقلال قرار گرفتن و رفتن. سید جوان و دوست داشتنی نمی‌دانم آیا با کسی مشورت می‌کنی و یا خودت تحت فشار تصمیم می‌گیری. این را بدان هر زمان چنین احساسی رفتار کنی نه تنها خودت را از دروازه استقلال بلکه خودت را از فوتبال دور می‌کنید.

انتقادات هادی طباطبایی دروازه بان پیشین استقلال و تیم ملی

دروازه‌بان پیشین آبی‌های پایتخت عواقب ترک استقلال را برای حسینی جوان ناخوشایند دانست.

هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامشحسین حسینی را به صبر دعوت کرد. هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق استقلال از گلر ناراضی آبی‌ها خواست تا در این شرایط حساس استقلال را ترک نکند و با تمرین و تلاش دوباره خود را به ترکیب تحمیل کند. هادی طباطبایی همچنین در این خصوص نوشت:

خیلی‌ها درون دروازه استقلال قرار گرفتن و رفتن. سید جوان و دوست داشتنی نمی‌دانم آیا با کسی مشورت می‌کنی و یا خودت تحت فشار تصمیم می‌گیری. این را بدان هر زمان چنین احساسی رفتار کنی نه تنها خودت را از دروازه استقلال بلکه خودت را از فوتبال دور می‌کنید. مرد شماره یک استقلال شدی آنقدر بازی کردی که صاحب رکورد گل نخوردن شدی مربی امروز همان مربی دیروز است و اگر این جایگاه را از دست دادی شاید باید کمی واکاوی در خویش داشته باشی البته باز هم نوبت تو خواهد شد. جدای امروز تو کمکی به فردایت نخواهد کرد آنجایی که عرصه بر تو تنگ شد همه را بر خود انگیزه کن صبر تلاش. واین را بدان خیلی زود دیر می‌شود. امروزه که استقلال ما را تضعیف کردند شما‌ها با هم خوب باشید. به امید فردای بهتر برای استقلال.

 هادی طباطبایی عواقب ترک استقلال را برای حسینی جوان ناخوشایند دانست هادی طباطبایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش حسین حسینی را به صبر دعوت کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265794

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر