3

حاضریم با دانشجوی ترم یک خود با بزرگترین حامی «FATF» مناظره کنیم

  • کد خبر : 265800
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۲

مسئول جنبش دانشجویی-مردمی « نه به FATF» گفت: ما حاضریم با یک دانشجوی ترم یک و منتقد بهFATF که در محروم‌ترین نقطه کشور تحصیل می‌کند با بزرگترین حامی FATF مناظره کنیم. بارها هم از آنها دعوت کردیم که متاسفانه نپذیرفتند.

به گزارش افق نیوز، روز گذشته مجلس شورای اسلامی لایحه CFT  را در حالی تصویب کرد که جمع زیادی از دانشجویان و مردم در پشت درهای مجلس جمع شده‌ بودند تا از نمایندگان بخواهند با عدم رای به این لایحه از خطرات احتمالی آن جلوگیری کنند.

متاسفانه برخی از رسانه‌های حامی FATF  که نتوانسته بودند حضور گسترده دانشجویان و مردم معترض در پشت درهای مجلس را نادیده بگیرند سعی کردند با انتشار گزارش‌هایی بر خلاف واقعیت اینگونه القا کنند که تجمع کنندگان اطلاعی از ماجرا ندارند و برای این کار حتی دست به فتوشاپ زده و تصاویر تجمع را دستکاری کردند، این در حالی بود که در میان جمعیت تجمع کننده جمعی از اساتید دانشگاه و چهره‌های سیاسی دیده می‌شد و برخی از آنها هم سخنرانی‌های قاطعی در مخالفت با FATF و لوایح مربوط به آن داشتند.

القای بی‌اطلاعی دانشجویان از FATF و لایحه تصویب شده در مجلس در حالی صورت گرفت که دانشجویان معترض به این جریان ساعت‌ها پیرامون این موضوع نشست‌های تخصصی برگزار کرده و بیانیه‌های تحلیلی مختلفی دادند. در همین رابطه جنبشی هم با عنوان « نه به FATF » راه‌اندازی شد که به صورت تخصصی به این موضوع می‌پرداخت.

* حاضریم با دانشجوی ترم یک خود  با بزرگترین حامی FATF  مناظره کنیم

سعید تواناراد مسئول جنبش دانشجویی-مردمی « نه به FATF» در رابطه با اتفاقات رخ داده در رسانه‌های حامی FATF  به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: بنده به دو دلیل می‌گویم که چنین اظهاراتی علیه منتقدان FATF دروغ است، یکی اینکه ما و کسانی که انتقاداتی به این موضوع داشتیم از همان ابتدا به صورت تخصصی ماجرا را پیگیری کردیم و در این رابطه محتواهای تخصصی‌ای را هم منتشر کردیم که همه آنها در رسانه‌ها قابل دسترسی است و دوم اینکه ما از تک تک موافقان FATF  برای مناظره دعوت کردیم ولی هیچ‌کدام حاضر به پذیرفتن دعوت ما نشدند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران بسیاری از رسانه‌های اصلاح‌طلب و حامی FATF در جریان تجمعات و برنامه‌های بودند، حتی در تجمع ما بعد از نماز جمعه شاهد بودند که بنده و سایر نمایندگان دانشجویان ساعت‌ها در مورد مخالفت خود صحبت کردیم.

تواناراد با اشاره به اقدام مضحک حامیانFATF برای القای بی‌اطلاعی دانشجویان منتقد، یادآور شد: ما حاضریم با یک دانشجوی ترم یک و منتقد بهFATF  که در محروم‌ترین نقطه کشور نحصیل می‌کند با بزرگترین حامی FATF  مناظره کنیم. بارها هم از آنها دعوت کردیم که متاسفانه نپذیرفتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265800

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر