4

باورنکردنی ! گزینه عجیبی که برای جانشینی شفر انتخاب کرده اند !

  • کد خبر : 265834
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۳۱

افق نیوز/ باید پذیرفت که شفر تصمیمات اشتباهی نیز برای استقلال گرفته اما آن چیزی که مشخص است این تیم پس از سال‌ها که تنها تاکتیکش، سانتر از سمت راست بود تلاش می‌کند نوع دیگری از فوتبال را به نمایش بگذارد.

پرویز مظلومی - تیم استقلال

از مظلومی که سال‌هاست سرمربیگری هیچ تیمی به او سپرده نشده به عنوان آلترناتیو شفر یاد می‌شود.

استقلالی‌ها با وجود دو پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در جام حذفی و لیگ برترهمچنان درگیر حاشیه‌هایی هستند که از درون باشگاه سرچشمه گرفته است. این حاشیه‌ها با تشکیل کمیته فنی که پرویز مظلومی ، بهتاش فریبا، مجید نامجومطلق، مجید رضایی و امیدرضا روانخواه اعضای آن را تشکیل می‌دهند بیشتر شد. کمیته‌ای که مشخص نیست شرح وظایف آن به چه شکل است و قرار است در کدام مسائل فنی، تصمیم‌گیرنده باشد اما به نظر می‌رسد کمیته‌فنی چندان مورد پسند شفر نباشد، چرا که به خوبی می‌داند کمیته فنی یا مدیر فنی در ایران چه معنایی دارد. البته بدبینی شفر به کمیته فنیاستقلال که تعدادی از مربیان بیکار در آن عضویت دارند بی‌دلیل نیست چرا که این مربی آلمانی از سرنوشت دو مربی هموطنش یعنی زوبل و کخ که در گذشته هدایت پرسپولیس و استقلال را بر عهده داشتند آگاهی کامل دارد و به همین دلیل باید به او حق داد که به کمیته فنی استقلال اعتماد نکند.
پرویز مظلومی که در دو مقطع زمانی هدایت استقلال را بر عهده داشت و تنها یک جام حذفی برای آبی‌پوشان پایتخت به ارمغان آورد عضو این کمیته فنی است. از مظلومی که سال‌هاست سرمربیگری هیچ تیمی به او سپرده نشده به عنوان آلترناتیو شفر یاد می‌شود. آلترناتیوی که می‌تواند برای استقلالی‌ها یک عقبگرد محسوب شود. در حال حاضر وضعیت استقلال شباهت زیادی به دورانی دارد که برانکو نمی‌توانست با پرسپولیس نتایج خوبی کسب کند و نام‌هایی همچون فرهاد کاظمی، فرکی، قطبی و ….برای جانشینی پروفسور کروات مطرح شد. شاید اگر در آن زمان مدیران پرسپولیس تصمیم به برکناری برانکو می‌گرفتند هیچ کدام از موفقیت‌هایی این تیم در چند سال اخیر کسب نمی‌شد اما نژادفلاح و طاهری پای برانکو ایستادند و ای کاش مدیران استقلال هم فارغ از تصمیمات پوپولیستی به دنبال تصمیماتی از جنس سوبله‌چوبله نباشند.
باید پذیرفت که شفر تصمیمات اشتباهی نیز برای استقلال گرفته اما آن چیزی که مشخص است این تیم پس از سال‌ها که تنها تاکتیکش، سانتر از سمت راست بود تلاش می‌کند نوع دیگری از فوتبال را به نمایش بگذارد. فراموش نشود که استقلالی‌ها دوران آماده‌سازی پیش‌فصل را از دست دادند و کلیدی‌ترین مهره‌های این تیم همچون تیام، امید ابراهیمی و مجید حسینی راهی تیم‌های دیگر شدند.
این روزها پرویز مظلومی به شدت پرکار است و با رسانه‌‌های مختلف در خصوص شفر و استقلال مصاحبه می‌کند. همین مصاحبه‌ها است که باعث شده بسیاری از هواداران این تیم احساس خطر ‌کنند، چرا که انتخاب مظلومی می‌تواند بزرگترین اشتباه مدیران استقلال باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265834

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر