2

بازیکن استقلالی ۱.۵ میلیون یورویی شد!

  • کد خبر : 265849
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

یک سایت ترکی با تمجید از عملکرد مجید حسینی اعلام کرد نمایش درخشان این بازیکن در ترکیب ترابزون باعث شده است تا ارزش چشمگیری در قیمت حسینی ایجاد شود.

مجید حسینی

یک سایت ترکی با تمجید از عملکرد مجید حسینی اعلام کرد نمایش درخشان این بازیکن در ترکیب ترابزون باعث شده است تا ارزش چشمگیری در قیمت حسینی ایجاد شود.

به گزارش افق نیوز به نقل از سایت gazetedamga، سید مجید حسینی در حالی به تیم ترابزونپیوست که خیلی‌ها نگاه منفی به این انتقال داشتند ولی درخشش این بازیکن باعث شده است تا نظرها درباره او تغییر کند. او روز به روز عملکرد بهتری برای تیمش در لیگ ترکیه ایفا می کند و تیمش یعنی ترابزون نیز توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و ۱۳ امتیاز از ۵ مسابقه اخیر خود به دست آورده است.

این فوتبالیست جوان که قبل از جام جهانی ۸۰۰ هزار یورو قیمت داشت اکنون ارزش خود را به ۱.۵ میلیون یورو رسانده است و خیلی‌ها معتقد هستند او حتی بیش از این‌ها ارزش دارد.

هم‌چنین حضور مجید حسینی و وحید امیری در تیم ترابزون باعث شده است تا خیلی از هواداران ایرانی به دنبال کردن نتایج ترابزون بپردازند و هواداران زیادی به جمع هواداران ترابزون اضافه شده است.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265849

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر