به گزارش افق نیوز/ اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی کشورمان بعد از بازگشت رییس کمیته ملی المپیک به کشور گفت: هر چند سفر دکتر صالحی امیری کوتاه بود اما نتایج و آثار بسیار مثبت و‌ ارزشمندی به همراه داشت. او در این سفر بواسطه دیدارها و‌ ملاقات‌های مهمی که انجام داد اعتبار و‌ جایگاه ورزش ایران را ارتقا بخشید.

وی‌ در ادامه به تقویت رابطه ایران با کمیته بین المللی المپیک بواسطه ارتباط خوبی که صالحی امیری با باخ ایجاد کرده اشاره کرد و گفت: خوشبختانه رییس فعلی کمیته ملی المپیک فردی بزرگ، ‌متشخص و آشنا به اصول و تکنیک‌های دیپلماتیک است که همین موضوع برگ برنده ورزش ایران در ملاقات‌های مهم بین المللی صورت گرفته بود.

رحیمی یادآور شد: صالحی امیری برای این سفر طوری برنامه ریزی کرده بود که یا در سالن، یا دهکده در کنار ورزشکاران باشد یا اینکه برای پیگیری امور ورزش ایران دیدار و‌ ملاقات‌هایی مهم و‌اثربخش با مسئولین IOC و فدراسیون‌های بین المللی برگزار کند.

وی‌در پایان گفت: روحیه ورزشکاران کاروان ایران وقتی می‌دیدند وی در همه مراحل کنارشان حضور دارند بسیار افزایش می‌یافت و کادر فنی و سرپرستی کاروان نیز به این نوع حضور دلگرم بودند. امیدوارم کاروان ورزشی ایران بتواند با کسب نتایج خوب و ارزشمند پاسخ زحمات تمام عزیزان بخصوص دکتر صالحی امیری را بدهد.