2

تصویب لایحه CTF مسلط کردن دشمن و حرکت برای خود تحریمی بود/ رهبری فقط اجازه بررسی لوایح را دادند

  • کد خبر : 266161
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

مجلس که عاقل و بالغ است باید مستقلا در مورد مبارزه با تامین مالی تروریست یا پولشویی قانون‌گذاری کند و هیچ‌گونه ضرورتی ندارد که به کنوانسیون‌های بپردازیم که از عمق اهداف آن‌ها آگاه نیستیم یا می‌دانیم که مشکلاتی دارد.

Image result for ‫آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی‬‎

به گزارش  افق نیوز/ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به بحث شیطان‌شناسی و القائات شیطانی در سوره ناس گفت: شیطان گاهی به سراغ انبیا هم می‌رود و نسبت به آن‌ها و جریانات وحی طمع می‌ورزد.

وی افزود: مقام وحی و نبوت مقام عصمت است و مقامی نیست که شیطان به آن دست پیدا کند و اگر قرار باشد شیطان به آن دست پیدا کند این موضوع با مقام وحی سازگار نیست.

امام جمعه مشهد در خطبه‌های دوم با اشاره به روز اول ماه صفر گفت: روز اول ماه صفر روز تمرین و رزمایش دشمن‌ستیزی است یعنی بزرگترین رزمایش دشمن‌ستیزی را حضرت زینب کبری(س)  در روز اول صفر در شهر شام و در مجلس یزید به ما آموختند و راهبرد دشمن‌ستیزی از این طریق به ما آموخته شد که کوچکترین ملاحظه‌ای نکنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: حضرت زینب(س) به ما نشان داد که هیچ قدرتی از دشمن نباید چشم ما را پر کند، هیچ تهدیدی از دشمن نباید مقاومت ما را بشکند و هیچ حرکتی از دشمن نباید ما را در دشمن ستیزی و مبارزه انقلابی سرجایمان بنشاند.

وی تصریح کرد: متاسفانه آنچه که یکشنبه در مجلس انجام گرفت، ضد آموزه زینب و خلاف زینب‌آموزی و حسین آموزی بود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: مسئله cft  به‌عنوان منع تامین مالی تروریست در روز یکشنبه در مجلس تصویب شد درحالیکه آمریکا در لیست سیاه خود انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان، حماس فلسطین و سپاه قدس ایران را دارد و اگر این لیست سیاه به تصویب شورای امنیت برسد که این شورا همیشه در خدمت آمریکا بوده است، ما با این مصوبه خودتحریمی کردیم و باید سپاه قدس که روح دفاع این کشور است را از عرصه معاملات بانکی و ارتباطات مالی خود حذف کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان ملت زینبی و حسینی نباید راه را برای دشمن باز کنیم آن هم با تصویب لایحه‌ای که دشمن را بر ما مسلط کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر با بررسی لوایح چهارگانه در دیدار با نمایندگان موافقت کردند، گفت:  نمایندگان باید قانون منع تامین مالی تروریست را با توجه به مبنای رهبری بررسی می‌کردند چرا که آن‌ها نمایندگان مردمی هستند که فریاد می‌زنند مرگ بر ضد ولایت فقیه.

امام جمعه مشهد با اشاره به مبنای رهبری برای بررسی این لوایح گفت: رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس گفتند این معاهدات در اتاق‌های فکر قدرت‌های بزرگ برای تامین منابع و مصالح آن‌ها پخت‌وپز می‌شود و سپس با پیوستن دولت‌های همسو یا دنباله‌رو یا مرعوب شکل بین‌المللی می‌گیرد و اگر کشور مستقلی مانند ایران قبول نکند، او را مورد هجوم شدید قرار می‌دهند که ۱۵۰ کشور آن را پذیرفته‌اند و شما چطور آن را رد می‌کنید.

وی ادامه داد: رهبر در همان دیدار گفتند مجلس که عاقل و بالغ است باید مستقلا در مورد مبارزه با تامین مالی تروریست یا پولشویی قانون‌گذاری کند و هیچ‌گونه ضرورتی ندارد که به کنوانسیون‌های بپردازیم که از عمق اهداف آن‌ها آگاه نیستیم یا می‌دانیم که مشکلاتی دارد.

امام جمعه مشهد گفت: نمایندگان باید بر مبنای رهبری این لوایح را بررسی می‌کردند؛ در حالیکه آن‌ها  فکر کردند باید برای حفظ موقعیت فعلی کشور این مصوبه را تصویب کنیم اما متخصص‌ترین شخص و کارشناس که  وزیر خارجه بود گفت با تصویب این لایحه مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود و فقط بهانه را از آمریکا می‌گیرد.

علم‌الهدی گفت: مگر وظیفه ما این است که بهانه را از آمریکا بگیریم، مگر آمریکا در این چهل سال در همه فجایع بهانه داشته است؟ آمریکا آنجایی که بهانه داشته است بهانه کرده و آنجایی که بهانه نداشته از دروغ بهانه می‌تراشیده و آنجایی که قدرت بهانه‌تراشی از دروغ هم نداشته بی‌بهانه جنایت می‌کرده است؟ مگر آمریکا برای منفجر کردن ایرباس مسافربری در هوا بهانه داشت؟

وی تصریح کرد: این تصویب مجلس بدعت بود، مسلط کردن دشمن و حرکت در برابر خودتحریمی در مقابل نیروهای مدافعی بود که در سپاه و در نهادهای نظامی ما جان می‌دهند.

امام جمعه مشهد گفت: مسوولان بدانید خدا از خون شهدا نمی‌گذرد؛ مصوبان و رفتار شما اگر با خون شهدا منافات داشته باشد، خداوند از یک قطره آن هم نمی‌گذرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266161

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر