2

هافبک‌ها خوب باشند، استقلال از حاشیه دور می‌شود

  • کد خبر : 266348
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۲

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط فعلی شاگردان شفر گفت: اگر هافبک‌های تیم نمایش بهتری داشته باشند، مهاجمان می‌توانند بهتر بوده و استقلال را از حواشی اخیر دور کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط فعلی شاگردان شفر گفت: اگر هافبک‌های تیم نمایش بهتری داشته باشند، مهاجمان می‌توانند بهتر بوده و استقلال را از حواشی اخیر دور کنند.
 صادق ورمزیار هافبک‌ها خوب باشند، استقلال از حاشیه دور می‌شود

افق نیوز/ استقلال پس از دو پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان در جام حذفی و لیگ شرایط خوبی را برای خود به وجود آورده است. آبی‌ها برای حفظ روند رو به رشد خود دو بار هم به مصاف سایپا خواهند رفت و می‌توانند با موفقیت در این بازی‌ها اتفاقات نه چندان جالب گذشته را فراموش کنند. درخصوص شرایط فعلی شاگردان شفر و همچنین در مورد شهرآورد نوجوانان که روز گذشته برگزار شد و به برتری ۴ بر یک استقلال انجامید، با صادق ورمزیار به گفتگو نشستیم.

*عملکرد شاگردان شفر را در دو بازی اخیر برابر نفت چطور دیدید؟
بازیکنان استقلال قبل از این دو مسابقه، در شرایط خوبی نبودند. آن‌ها از لحاظ روحی و روانی دچار مشکلات جدی شده و دلیل آن عدم توانایی آن‌ها در گلزنی بود. در بازی جام حذفی برابر نفت مسجدسلیمان، استقلال با احتیاط کار کرد. همه ما می‌دانیم در جام حذفی اولین اشتباه، آخرین است و بازیکنان شفر کمترین اشتباه و کمترین ریسک را داشتند و به این دلیل بازی به وقت‌های اضافه رفت. حرکت‌های خوب دو بازیکن کناری استقلال یعنی وریا غفوری و میلاد زکی‌پور و به عمق زدن وریا موفقیت را برای استقلال در پی داشت و در نهایت به نفع این تیم تمام شد. در لیگ برتر شرایط کاملاً متفاوت بود. استقلال خیلی بهتر کار کرد، استرس نداشت و با اعتماد به نفس بهتری بازی خود را به نمایش گذاشت. مطمئن باشید عدم استرس، یک برد را در پی دارد و امیدوارم در آینده شرایط آبی‌ها شرایط مورد انتظار کارشناسان و هواداران باشد.

*استقلال – سایپا و باز دو مصاف در لیگ و حذفی؟!
بازی با سایپا فرق دارد و این تیم یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر و جام حذفی است. شاگردان دایی توان بالاتری داشته و اعتماد به نفس خوبی در کارشان دارند. به هر حال بازی سختی برای استقلال خواهد بود و نباید سایپا را دست‌کم گرفت. متأسفانه یکی از عوامل افت شرایط استقلال، حضور ۷ یا ۸ بازیکن آن‌ها در اردوی تیم ملی است و این موضوع استقلال شفر را در آینده بیشتر اذیت می‌کند.

*از ابتدای فصل تا به حال، استقلال در کدام پست ضعف بیشتری دارد؟
به نظر من استقلال در تمام نقاط زمین مهره‌های خوبی دارد، اما اگر هافبک‌های تیم نمایش بهتری داشته باشند، مهاجمان می‌توانند بهتر بوده و استقلال را از حواشی اخیر دور کنند.

*استقلال، قرمز‌ها را در شهرآورد نوجوانان ۴ تایی کرد…
بله خوشبختانه بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. بازیکنان استقلال با تیم پرسپولیس قابل قیاس نبودند و در واقع از لحاظ فنی و تکنیکی فوق‌العاده بودند. این برد برای استقلال قابل پیش‌بینی بود. خدا را شکر بعد از چند سال که تیم‌های پیکان، مقاومت و سایپا قدرت‌های بالای جدول بودند، امسال و بعد از عملکرد خوب استقلال، آبی‌ها جزو ۳ تیم برتر لیگ شده‌اند. امیدوارم نتایج خوبی برای این تیم در آینده رقم بخورد و در آخر مقام قابل‌قبولی کسب کنند.

 

خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر