4

در جلسه ۲ ساعته افشانی با شورای شهری‌ها چه گذشت؟

  • کد خبر : 266454
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز شورای شهر با افشانی در خصوص برنامه سوم توسعه، عزل و نصب‌ها و سرنوشت شهردار تهران بحث و گفت‌وگوهایی صورت گرفت.

خبرگزاری فارس: در جلسه ۲ ساعته افشانی با شورای شهری‌ها چه گذشت؟

محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، در خصوص جلسه هم‌اندیشی امروز شورای شهر با محمدعلی افشانی شهردار تهران، گفت: موضوع جلسه درباره برنامه توسعه سوم شهر تهران بود اما قبل از ورود به دستور جلسه؛ اعضا نکاتی درباره مدیریت شهری  مطرح شد.

وی ادامه داد: اعضای شورا در خصوص عزل و نصب‌هایی که طی  چند روز گذشته در شهرداری تهران رخ داد  سوالاتی مطرح کردند؛ افشانی هم در این باره توضیحاتی ارائه کرد و در نهایت اعضا قانع شدند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران  گفت:‌ موضوع بعدی در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان و سرنوشت شهردار تهران بود که اعضاء همانند گذشته معتقدند این قانون شامل شهردار تهران نمی‌شود و همچنین تلاش می‌کنند که از مجلس کمک بگیرند تا ابهامات  برطرف شود.

وی به جلسه‌ای که عصر امروز اعضای شورای شهر با ۳۰ نفر از  نمایندگان مجلس دارند اشاره کرد و گفت: این جلسات قبلاً هم برگزار می شده است و این بار نمایندگان تهران مهمان شورای شهر هستند.

علیخانی در خصوص موضوع جلسه نمایندگان با اعضای شورای شهر گفت: بیشتر موضوعات درباره مسائل مدیریت شهری است و مباحثی که نمایندگان می‌توانند در مجلس به شهرداری کمک کنند مطرح می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که در خصوص وضعیت شهردار تهران هم بحث می‌شود گفت: خود به خود در جلسه این موضوع مطرح می‌شود.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌احتمالا طرحی از سوی برخی نمایندگان برای رفع ابهامات قانون منع بکارگیری بازنشستگان ارائه می‌شود البته این ابهامات فقط مخصوص شهردار نیست و موضوعات دیگر هم در این قانون ابهام دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر