2

سرپرست چهار فدراسیون مشخص شدند/ خداحافظی چهار رئیس بازنشسته

  • کد خبر : 266617
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

سرپرستان فدراسیون های هاکی ، ناشنوایان ، قایقرانی و چوگان معرفی شدند ، برای رعایت بی طرفی سرپرستان فدراسیون ها نمی توانند در انتخابات آن فدراسیون شرکت کنند.

سرپرستان فدراسیون های هاکی ، ناشنوایان ، قایقرانی و چوگان معرفی شدند ، برای رعایت بی طرفی سرپرستان فدراسیون ها نمی توانند در انتخابات آن فدراسیون شرکت کنند.

سرپرست چهار فدراسیون مشخص شدند/ خداحافظی چهار رئیس بازنشسته

 محمد رضا داورزنی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : امروز تکلیف سرپرستی چهار فدراسیون هاکی، ناشنوایان، قایقرانی و چوگان مشخص شد

به گفته محمد رضا داورزنی احمد گواری به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی،
حسن سلگی به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان،یاشار بی غم سرپرست فدراسیون چوگان و حسن اباذری به عنوان سرپرست فدراسیون هاکی معرفی شدند
وی با تاکید بر اینکه سرپرستان انتخاب شده، حق شرکت در انتخابات به عنوان کاندید را ندارند افزود: افراد علاقه مند به احراز پست ریاست این فدراسیون ها ، با هماهنگی با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در یک مدت زمان دو الی سه ماه فرصت دارند برای ثبت نام در مجمع آماده شوند.

معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برخی از این فدراسیون ها برنامه های و رویداد های مهم بین المللی را درپیش رو دارند افزود: وزارت خانه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با حمایت های همه جانبه خود مانع بروز خللی در این اعزام ها نشود.

وی از پایش وضعیت همه فدراسیون ها خبر داد و تصریح کرد: به زودی همه افرادی که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند، مشخص شده و در روند جایگزینی از طریق انتخابات آزاد و دموکراتیک قرار می گیرند.

او همچنین افزود: برخی از فدراسیون هایی که روسای آنها بازنشسته هستند و دوران ریاست آنها نیز به پایان رسیده است و با توجه به مفاد قانون منع به کارگیری بازنشستگان امکان شرکت مجدد آنها در انتخابات وجود ندارد و به همین دلیل برای این فدراسیون ها نیز باید سرپرستی انتخاب شود.

 داورزنی در خاتمه با بیان این نکته که وزارت ورزش و جوانان برای حفظ و توسعه کرسی های بین المللی که در اختیار کشورمان است مجدانه در تلاش و تکاپوست خاطر نشان ساخت: روند جایگزینی کاندیداهای جدید با روسای پیشین صدمه و خللی در پست هایی که در اختیار افراد است وارد نخواهد کرد. برخی از این پست ها در اختیار شخصیت حقوقی افراد است که پس از انتخاب رئیس جدید، این سمت نیز منتقل می شود و برخی در اختیار شخصیت حقیقی افراد است که وزارتخانه و فدراسیون برای حفظ این سمت از این افراد حمایت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر