1

شکست استقلال در پرونده لژیونر محبوب…

  • کد خبر : 266640
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۳۷

باشگاه لایحه‌ای را تنظیم و برای فیفا ارسال کرده است، اما شانسی برای برد ندارد چرا که فیفا در بررسی اولیه به باشگاه گفته چرا همان زمان این موضوع را پیگیری نکردند و وقتی رضایت داده‌اند یعنی مخالفتی نداشته‌اند و طبیعتاً نمی‌توانند الان پولی بگیرند.

باشگاه استقلال از طریق فیفا اقدام کرده تا بتواند حق رشد امید نورافکن را از شارلوا بگیرد، ولی بعید به نظر می‌رسد در این زمینه موفق باشد.

امید نورافکن ۱۶ خرداد سال ۱۳۹۷ به صورت رسمی با باشگاه شارلوای بلژیک قرارداد بست و به عضویت این باشگاه درآمد. حالا چند ماه از این انتقال گذشته است؟ بیش از ۴ ماه و حالا تازه استقلالی‌ها یادشان افتاده بابت انتقال این بازیکن به شارلوا، از آن‌ها حق رشد بگیرند. این چیزی بود که افتخاری و توفیقی مدیران سابق استقلال باید پیگیرش می‌شدند ولی فتحی که اصلاً در دوران جدایی او نبود، به فکر گرفتنش افتاده است.

امید نورافکن وقتی سن و سال کمتری داشت به استقلال ملحق شد. آبی‌ها نقش کلیدی در رشد این بازیکن داشتند. در واقع استقلال باعث شد نورافکن، نورافکن شود و حتی در دوره‌ای در لیست کارلوس کی‌روش هم قرار بگیرد. از امید توقع نمی‌رفت مثلاً پیشنهاد خارجی بگیرد و به استقلال پول کلانی بدهد بلکه از باشگاه توقع می‌رفت با این بازیکن طوری قرارداد امضا کند که به سادگی نتواند جدا شود و تنها ۵۰ هزار دلار از انتقالش به آبی‌ها بدهد.

به گفته فتحی باشگاه از طریق فیفا اقدام کرده تا بتواند حق رشد امید نورافکن را از شارلوا بگیرد ولی بعید به نظر می‌رسد در این زمینه موفق باشد. باشگاه لایحه‌ای را تنظیم و برای فیفا ارسال کرده است، اما شانسی برای برد ندارد چرا که فیفا در بررسی اولیه به باشگاه گفته چرا همان زمان این موضوع را پیگیری نکردند و وقتی رضایت داده‌اند یعنی مخالفتی نداشته‌اند و طبیعتاً نمی‌توانند الان پولی بگیرند.

منبع: خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر