1

رفتار عجیب شفر موجب شگفتی هواداران ؛ استقلال مخفی ترین تیم‌لیگ برتر !

  • کد خبر : 266703
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

تیم فوتبال استقلال از زمانی که شفر هدایت آن را برعهده گرفته است تقریبا تمام تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار کرده است تا خبرنگاران و هواداران در کمترین سطح تماس با این تیم باشند.

تیم فوتبال استقلال از زمانی که شفر هدایت آن را برعهده گرفته است تقریبا تمام تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار کرده است تا خبرنگاران و هواداران در کمترین سطح تماس با این تیم باشند.

وینفرد شفر اعتقاد دارد که تیمش باید در آرامش تمرینات خود را دنبال کند و به همین دلیل او علاقه ای به حضور خبرنگاران و تماشاگران در تمرین تیم خود ندارد.

تمرین استقلال همیشه بسته است مگر روزی که وینفرد شفر استقلال احساس کند می خواهد مصاحبه کند و نکته ای را در رسانه ها اعلام کند و تازه در این شرایط هم خبرنگاران تنها ۳۰ دقیقه زمان دارند تا به محل تمرین بیایند.

اما سوال اصلی این است که آیا این تصمیم به نفع استقلال است یا به ضرر این تیم؟ شاید اولین ضرر این اتفاق این باشد که خبرنگاران هرگز تماسی مستقیم با تیم ندارند و به همین دلیل بدون اینکه شرایط تیم را بدانند با هر تصمیم اشتباه سرمربی در انتخاب ترکیب و البته بازیکنان تعویضی شروع به انتقاد می کنند چون اطلاعی از شرایط بازیکنان  ندارند.

به جز این اگر به نحوه برخورد سرمربی پرسپولیس به عنوان اصلی ترین رقیب استقلال هم نگاه نشود، او بخشی از تمرین های هفتگی خود را باز می گذارد تا ارتباط رسانه ها را با تیمش بهتر کند و با توجه به موفقیت پرسپولیس در سال های گذشته می توان گفت او حتی در برخورد با رسانه ها هم از متد صحیح تری نسبت به سرمربی استقلال استفاده کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266703

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر