2

ماشین سازی از شکست برابر نفت مسجد سلیمان گریخت

  • کد خبر : 266891
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

تیم ماشین سازی تبریز امروز (جمعه) در ادامه رقابت های هفته نهم لیگ برتر با گل دقایق پایانی «رضا خالقی فر» از شکست برابر تیم نفت مسجد سلیمان گریخت تا «محمد رضا مهاجری» با این تیم همچنان بدون باخت باقی بماند.

به گزارش افق نیوز /«محمدرضا مهاجری» درهفته هفتم رقابت های لیگ برتر هدایت تیم ماشین سازی را برعهده گرفت و نتایج قابل قبولی نیز با این تیم کسب کرد. او و بازیکنانش امروز در حالی در ورزشگاه «بنیان دیزل» میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بودند که با گل دقایق پایانی خالقی فر برابر نفت مسجد سلیمان با خوش شانسی مساوی کردند.
در این دیدار که با نتیجه یک بر یک تمام شد «فرشاد جانفزا» در دقیقه ۴۳ برای تیم نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت و رضا خالقی فر با گلی که در دقیقه ۸۹ درون دروازه «میلاد فراهانی» سنگربان حریف جای داد، بازی را به تساوی کشاند.
تیم ماشین سازی با کسب یک امتیاز این دیدار ۹ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند. تیم نفت مسجد سلیمان نیز ۴ امتیازی شد و از جایگاه پانزدهم تکان نخورد.
«علیرضا مرزبان» سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل محرومیت از روی سکو این دیدار را مشاهده کرد.
ترکیب تیم ماشین سازی:
فرناندو دخسوس، محمدحسین ‌کنعانی‌زادگان، سید احمد موسوی، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، توحید غلامی، مصطفی سالاری، فرید بهزادی‌کریمی، محسن یوسفی و رضا خالقی‌فر.
ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان:
میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، سید محمد حسینی، علیرضا علیزاده، میلاد خدایی‌اصلی، حسین دوستدار، محمود قائدرحمتی، حکیم نصاری، سید پیمان میری، اسماعیل شریفات و فرشاد جانفزا.
«مهدی مرجان زاده» از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او با نشان دادن کارت زرد به «مرتضی بیژن» مدافع تیم نفت مسجد سلیمان را جریمه کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266891

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر