2

انتخاب رحمانی برای وزارت صمت یک انتخاب هوشمندانه بود

  • کد خبر : 267157
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

امروز کشور در شرایطی قرار دارد که باید متخصصان و صاحب‌نظران در راس کار قرار گیرند

احمد انارکی‌محمدی

احمد انارکی‌محمدی

به گزارش افق احمد انارکی‌محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت صمت، گفت: به نظر من آقای رضا رحمانی، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از چند ویژگی خوب و مثبت برای تصدی وزات صمت برخوردار است.

اول اینکه ایشان سوابق روشنی دارد و سه دوره نمایندگی مجلس در کارنامه آقای رحمانی به چشم می‌خورد و در مقطعی هم رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بودند. یعنی ایشان به واسطه ۱۲ سال نمایندگی، کاملاً به قوانین آشنا هستند. از طرفی اکنون آقای رحمانی در بدنه وزارت صمت هستند و تلاش‌های ایشان در امر تولید بر کسی پوشیده نیست.
وی در ادامه افزود: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که باید متخصصان و صاحب‌نظران در راس کار قرار گیرند. دیگر وقت آزمون و خطا نیست زیرا باید اهداف را با قدرت دنبال کرد مخصوصاً این روزها که در جنگ اقتصادی قرار گرفتیم.
انارکی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته آقای رحمانی که اگر از مجلس رای اعتماد بیاورد می‌تواند به او و مجموعه‌اش کمک کند، اینست که چون خود ایشان سه دوره نماینده بودند حرف نمایندگان را راحت می‌فهمند و مطمئناً تعامل وزارت صمت با مجلس بیش از پیش خواهد شد. از نظر من انتخاب آقای رحمانی توسط آقای رییس جمهور برای تصدی وزارت صمت یک انتخاب هوشمندانه بود و با فضایی که من در مجلس می‌بینم فکر می‌کنم ایشان با رای بالایی وزیر خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267157

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر