1

آغاز رسمی خدمت‌رسانی ایران‌خودرو به زایرین کربلای معلی در ایام اربعین حسینی

  • کد خبر : 267361
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۳۶

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همزمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی طرح «با تو تا حرم» را از دوم تا یازدهم آبان ماه سال جاری، اجرا می‌کند.

افق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این طرح به منظور ارائه خدمت و امدادرسانی به هموطنانی که با خودروی شخصی به سمت شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق، رهسپار هستند در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه اجرا می‌شود.

 

 در این برنامه بیش از ۱۴۰۰ مرکز خدماتی ایران‌خودرو، شامل نمایندگی‌های مجاز به صورت یک‌شیفت و دو شیفت، فروشگاه‌ها، اکیپ‌های امداد جاده‌ای، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی مستقر در پارکینگ‌های مرزی شهرهای مهران، چذابه و شلمچه؛ موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس آماده ارائه خدمات به زایرین خواهند بود.

 

 گفتنی است، پیش‎بینی‌ها و برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای اجرای این طرح، به منظور ارائه بهترین خدمات به هموطنان از چند ماه پیش در شرکت ایساکو کلید خورده و قطعات و تجهیزات مورد نیاز در طی این مدت تامین و در اختیار نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها قرار گرفته است.

 

 همچنین برای اجرای این طرح در سه ماه اخیر، ۱۸۶۶ نفر مشارکت داشته‌اند و برای تدارک سفری ایمن و آرام، ۱۸۰ هزار نفر/روز، نیروی انسانی و زمان صرف شده است، به این امید که همکاران شرکت ایساکو نیز با جلب رضایت هموطنان گرامی در حوزه خدمات، در اجر معنوی ایشان، سهیم شوند.

 

 لازم به ذکر است توفان و بارش شدید باران طی روزهای گذشته، به بسیاری از زیرساخت‌ها و موکب‌ها آسیب وارد کرد و به دلیل گل‌آلود شدن مسیر، تعدادی خودرو در مسیرها متوقف شدند که با تشکیل ستاد بحران در شرکت ایساکو، تجهیزات و زیرساخت‌ها به سرعت ترمیم و تیم امدادرسانی نیز خدمات لازم را به دارندگان تمام خودروهای متوقف در مسیر ارائه کردند.

 

 شرکت ایساکو ضمن آرزوی قبولی طاعات از هموطنان گرامی خواست تا در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی با مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو به شماره تماس ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر