1

سی امین همایش بین المللی بیماریهای کودکان و شانزدهمین همایش ملی پرستاری کودکان

  • کد خبر : 267408
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

این همایش دارای  امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان و ارائه دهندگان مقالات (بصورت سخنرانی و یا پوستر) براساس مجوز اداره کل آموزش مداوم وزارت متبوع می¬باشد.

سی امین همایش بین المللی بیماریهای کودکان و شانزدهمین همایش ملی پرستاری کودکان در تاریخ ۲۶  تا ۲۹ مهر ۱۳۹۷ توسط گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز طبی کودکان، و قطب علمی طب کودکان کشور و با همکاری فرهنگستان علوم پزشکی، انجمن های علمی تخصصی و فوق تخصصی کودکان و مراکز تحقیقاتی مرتبط با سلامت و بیماریهای کودکان و نوجوانان در شهر تهراندر بیمارستان مرکز طبی کودکان –  تالارهای همایش مرکز طبی کودکان و بیمارستان امام خمینی برگزار گردید.

این کنگره از سال ۱۳۶۴ تا کنون همه ساله با حضور بیش از ۲۰۰۰ شرکت کننده از ایران و سایر کشورهای جهان برگزار گردیده است. همچنین این کنگره از سال ۱۳۸۲  فرصتی جهت تبادل تجربیات گروه پرستاران در کنار پزشکان را فراهم آورده است، لذا از آن سال همایش در دو بخش پزشکی و پرستاری برگزار می گردد. علاوه بر این، از سال ۱۳۸۸ بخش محققین جوان نیز به سایر بخشهای همایش افزوده گردید تا فرصتی برای پژوهشگران جوان، دستیاران و دانشجویان فراهم آورد تا بتوانند نتایج تحقیقات خود را در این همایش ارائه نمایند.

خوشبختانه استقبال روزافزون از این کنگره در سالهای اخیر چه به عنوان شرکت کننده و چه به عنوان ارائه دهنده مقاله (بصورت سخنرانی و یا پوستر) موجب گردیده است تا برنامه های مختلف علمی بطور همزمان در سالن های مختلف مرکز طبی گودکان و تالار امام خمینی در دو بخش صبح و بعدازظهر طی چهار روز برگزار گردد، لذا شرکت کنندگان می توانند با توجه به رشته تخصصی و علاقه بالینی خود در هریک از برنامه ها حضور یابند. علاوه بر این بخشهای محققین جوان و پوستر نیز از بخشهای بسیار موفق و پربار همایش در سالهای اخیر محسوب می گردند.

این کنگره علاوه بر دست آوردهای علمی آن، فرصتی برای دیدار و تبادل افکار همکاران رشته¬ های فوق تخصصی مختلف طب کودکان و گروه پرستاری کودکان از ایران و سایر کشورهای جهان را فراهم می¬آورد، ضمن آنکه آشنائی با تجهیزات نوین پزشکی و فرآورده های داروئی جدید از ره¬ آوردهای دیگر این همایش می¬باشد.

این همایش دارای  امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان و ارائه دهندگان مقالات (بصورت سخنرانی و یا پوستر) براساس مجوز اداره کل آموزش مداوم وزارت متبوع می¬باشد.

در این همایش  اساتید محترم و پزشکان برتر کشور از جمله خانم دکتر نجات..خانم دکتر حبیبی…آقای دکترشروین بدو …خانم دکتر اشجعی…خانم دکتر سنگسری…آقای دکتر شریف زاده…آقای دکتر مدرسی…  سخنرانی نمودند.

حوزه های تحت پوشش: طب کودکان
برگزار کننده: گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز طبی کودکان،
سایر برگزار کنندگان: قطب علمی طب کودکان کشور و با همکاری فرهنگستان علوم پزشکی، انجمن های علمی تخصصی و فوق تخصصی کودکان و مراکز تحقیقاتی مرتبط با سلامت و بیماریهای کودکان و نوجوانان، بیماری های تخصصی و فوق تخصصی کودکان، بیماری های اختلال متابولیک کودکان، بیماری های ژنتیک ارثی، فارماکولوژی بالینی،مسمومیت، همایش بهداشت و سلامت کودکان(کودک سالم, تکامل، احیای کودکان و شیر مادر، مانا، ابزارهای غربالگری تکامل، رشد کودکان، رادیولوژی در کودکان، پرستاری در بیماری های کودکان، همایش دندان پزشکی کودکان، جراحی های کودکان، همایش های مراقبتهای ویژه در کودکان و CF ، علوم پایه در بیماری های کودکان ( ژنتیک و علوم آزمایشگاهی – سلول های بنیادی و سایر علوم) ،پژوهشگران جوان

عکاس و خبرنگار : پریسا شکری

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر