2

گل‌محمدی: با این شرایط احتمال جدایی من خیلی زیاد است/ این بازیکنان را باید طلا گرفت

  • کد خبر : 267527
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: حس می‌کنم دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد. احتمال جدایی من خیلی زیاد است و ادامه دادن با این شرایط برای من امکان پذیر نیست.

گل‌محمدی: با این شرایط  احتمال جدایی من خیلی زیاد است/ این بازیکنان را باید طلا گرفت

به گزارش افق نیوز، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی داریم. بازی درگیرانه و فیزیکی بود و به خوبی تیم حریف را کنترل کردیم. در نیمه دوم شرایط برای ما بهتر شد و بازیکنان با اعتماد به نفس بیشتری گرفتند. زمانی که بازی سرعت دادیم فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم. فکر نمی‌کنم موقعیت زیادی به حریف داده شد، غیر از چند پرتاب اوت و ضربه ایستگاهی.

وی افزود:این برد حق بازیکنانم بود و امروز یکی از بازی‌های خوب خود را به نمایش گذاشتند. از آنها تشکر می‌کنم که با تمام مشکلات تمرکز خود را حفظ کردند و پیروز شدند. این بازیکنان را باید طلا گرفت و بزرگترین انگیزه آنها این است که برای شادی دل مردم مشهد بازی کنند. امیدوارم که هرچه زودتر مشکلات حل شود، هرچند که وعده هایی زیادی دادند و هیچ کدام عملی نشده است. همچنان منتشر اقدامات عملی مسئولان هستیم تا هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

سرمربی پدیده مشهد ادامه داد: کار کردن سخت شده و رویم نمی‌شود در چشم بازیکنانم نگاه کنم. طاقت همه ما سر آمده است. برای ادامه کار باید فکر بیشتری کنم و احتمال اینکه از این تیم جدا شوم زیاد است. حس می‌کنم دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد. احتمال جدایی من خیلی زیاد است و ادامه دادن با این شرایط برای من امکان پذیر نیست. منتظر هستیم تا فردا و پس‌فردا ببینیم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما چشم من آب نمی‌خورد.

گل‌محمدی ادامه داد: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است. روندی که در پیش گرفته‌ایم حاصل تلاش بازیکنان و همکاران من است. خیلی‌ها تلاش کردند تا این تیم جمع و جور شده است. اهداف و آرزوهای بزرگ داریم و برای آنها می‌جنگیم. اینکه در نهایت چه جایگاهی خواهیم داشت از دست من و بازیکنان کاری بر نمی‌آید. اگر این روند ادامه پیدا کند تیم با مشکل روبرو می‌شود، چون کسی انگیزه کار کردن ندارد. بازیکنان بیشتر از توان خود مایه گذاشتند. نمی‌دانم هفته آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و فکر نمی‌کنم من بتوانم با این تیم ادامه همکاری بدهم.

وی درمورد عدم پخش برنامه ۹۰ عنوان کرد: برنامه ۹۰ پربیننده ترین برنامه صدا و سیما است و باید به بیننده ‌های آن احترام بگذارند. همه در روزهایی که فوتبال هست و نیست این برنامه را نگاه می‌کنند و نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ داده است. باید به نظر مردم احترام بیشتری بگذارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر