2

تیام را نمی‌شود برگرداند و دیگر نباید در مورد او صحبت کرد

  • کد خبر : 267601
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

شفر در ادامه در واکنش به این سؤال که تیمش عملکرد ضعیفی در خط حمله داشته است و بازیکنان این تیم نتوانسته‌اند جای خالی مامه تیام را پر کنند، تصریح کرد: بله، این درست است. تیام را نمی‌شود برگرداند و دیگر نباید در مورد آن صحبت کرد.

وینفرد شفر

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران مدعی شد تیمش در حالی مغلوب سپاهان شده که نمایش خوبی داشته است.
ورزش ۱۱ –  وینفرد شفر پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من در گذشته‌ام هم باخته‌ام، اما امروز باختیم در حالی که خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. متأسفانه یکسری مشکلاتی هم بود. قبل از بازی پژمان منتظری را از دست دادیم و در دقیقه ۱۵ هم علی کریمی را از دست دادیم. تیم حریف فقط یک موقعیت داشت و باید بازیکن آنها متوقف می‌شد تا سانتر نکند.

سپاهان فقط یک موقعیت گل داشت
وی یادآور شد: از قبل می‌دانستیم سپاهان فقط ارسال می‌کند. یک تیرک هم در لحظات انتهایی بازی زدیم، اما بدشانس بودیم. در رختکن هم به بازیکنانم گفتم بدشانس بودیم، اما ما باید در تمام لحظات بازی خوب کار کنیم. من الان نمی‌توانم حرف منفی در مورد تیمم بزنم. ما خوب بازی کردیم و تیم حریف فقط یک موقعیت داشت، اما ما باید فرصت‌های‌مان را تبدیل به گل می‌کردیم.

داور صحنه‌سازی بازیکن سپاهان را پنالتی گرفت اما خطا روی دانشگر را پنالتی ندانست
شفر همچنین خاطر نشان کرد: وقتی شما در استقلال هستید و بازی می‌کنید تمام تیم از نفر اول تا نفر آخر باید بجنگند برای موفقیت، نه اینکه در یک صحنه بایستید و به حریف فرصت بدهید تا گل بزنید. شما در تلویزیون دیدید که در یک صحنه داور برای ما یک پنالتی نگرفت و در مقابل برای تیم حریف یک پنالتی گرفت که کمک داور به خوبی آن را مردود اعلام کرد. شما می‌دانید من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، اما در یک صحنه بازیکن سپاهان صحنه‌سازی کرد و به کمک داور تبریک می‌گویم که این صحنه را به خوبی تشخیص داد و به داور اطلاع‌رسانی کرد، اما در صحنه دیگر باید روی محمد دانشگر پنالتی گرفته می‌شد که نشد. البته شاید داور این صحنه را ندیده‌ باشد، چون برای او راحت نبود، ولی در صحنه‌ای که داور برای سپاهان پنالتی گرفت کمک داور به خوبی صحنه را دید. بیشتر از این نمی‌خواهم در مورد داور صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این پرسش که در یک سال گذشته تیم استقلال نزدیک به ۲۰ بازیکن مصدوم داشته است و دلیل این موضوع چیست، تصریح کرد: در مورد پژمان منتظری باید بگویم این بازیکن در یک صحنه در تمرین همزمان می‌خواست با یک بازیکن توپ را بزند که به همین خاطر پای او دچار مصدومیت شد. مثل اینکه در خیابان در حال حرکت هستید و پای شما پیچ می‌خورد. در مورد علی کریمی هم باید با پزشک تیم صحبت کنم تا بدانم وضعیتش چطور است. درباره فصل گذشته هم باید بگویم ما در فصل قبل مربی بدنساز نداشتیم و فقط میک مک درموت در ابتدای فصل با ما بود که خیلی زود با او قطع همکاری کردیم. مربی بدنساز در تیم خیلی مهم است. ما فصل گذشته فوتبال سریع و تندی را بازی می‌کردیم و اگر در این نوع سبک بازی بازیکن آماده نباشد، ممکن است مصدوم شود.

برخی مصدومیت‌ها در تیم ما به دلیل بدشانسی است
وی در ادامه تصریح کرد: داریوش شجاعیان هم در بازی با ذوب‌آهن در برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و محسن کریمی هم در تمرین و در برخوردی دچار پارگی رباط صلیبی شد. ما الان فیلیپ را به عنوان مربی بدنسازی داریم که در تمرین و بدنسازی خوب کار می‌کند. راجع به علی کریمی هم باید با پزشک صحبت کنم، اما در مورد پژمان منتظری شاید برخورد با پای او خیلی محکم نبود که باعث مصدومیتش شود. مصدومیت عضلانی و مصدومیت‌هایی که بر اثر برخورد پیش می‌آیند، دلیلش فرق می‌کند. مثل اینکه در خیابان راه می‌روید و پای شما پیچ می‌خورد. مصدومیت علی کریمی عضلانی است، اما مصدومیت بازیکنان دیگر بدشانسی بود. اینها مصدومیت بدشانسی است و ربطی به آسیب‌دیدگی عضلانی ندارد.

تیام را نمی‌شود برگرداند و دیگر نباید در مورد او صحبت کرد
شفر در ادامه در واکنش به این سؤال که تیمش عملکرد ضعیفی در خط حمله داشته است و بازیکنان این تیم نتوانسته‌اند جای خالی مامه تیام را پر کنند، تصریح کرد: بله، این درست است. تیام را نمی‌شود برگرداند و دیگر نباید در مورد آن صحبت کرد. الحاجی گرو هم این بازی نسبت به دیدارهای گذشته بهتر بود و  رفته رفته بهتر هم می‌شود. شاید اگر فصل قبل این بازیکن در استقلال بود می‌توانست ۱۰ گل بزند. بارها گفتم تیم ما تغییر کرده و برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان نیاز به زمان داریم. ضمن اینکه نباید فقط مهاجمان گل بزنند. من از هافبک‌های تیمم هم انتظار گلزنی دارم. اللهیار صیادمنش هم رفته رفته  بهتر می‌شود و شاید در چند سال آینده بهترین مهاجم آسیا شود. من نمی‌خواهم زیاد از مهاجمانم ایراد بگیرم و بگویم این کار را بکنند و آن کار را نکنند. بازیکن باید خودش یاد بگیرد. صیادمنش بازیکن بسیار خوبی است و در بازی با سایپا هم دیدید که یک خطای شدید روی او انجام شد. مهدی قائدی هم قدم قدم بهتر می‌شود و من نمی‌خواهم از آنها انتقاد کنم. باید فرصت بدهیم تا بازیکنان یاد بگیرند.

عالی نه اما خوب بازی کردیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حضور موفق جوانان در استقلال و علت بازی نکردن  آذری در این تیم گفت: نمی‌توانم بگویم عالی بازی کرد فقط می‌توانم بگویم خوب بازی کرد. او باید بیشتر یاد بگیرد شاید در بازی بعد، حالا باید ببینیم چه می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر