1

حرف هایی که شفر پس از باخت خانگی به سپاهان گفت؟

  • کد خبر : 267605
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امروز سپاهان مقابل تیم ما فقط یک موقعیت داشت و با همان تک فرصت پیروز میدان شد.

شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امروز سپاهان مقابل تیم ما فقط یک موقعیت داشت و با همان تک فرصت پیروز میدان شد.

افق نیوز/ شفر سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپاهان گفت: من در گذشته و در دوران کاری‌ام باختم. امروز باختم اما فوتبال خوب بازی کردیم و ضد حمله خوب داشتیم. اما قبل از بازی منتظری را از دست دادیم . علی کریمی مصدوم شد.

* اگر سانتر سپاهان را مهار می کردیم می توانستیم برنده شویم

وی افزود: تیم حریف فقط یک موقعیت داشت و باید بازیکن آنها متوقف می‌شد تا سانتر نکند.از قبل مشخص بود این تیم روی ارسال بلند و ضربات ایستگاهی برنامه دارد. اگر جلوی این موقعیت را می‌گرفتیم می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم. به بچه‌ها هم گفتم حریف یک موقعیت داشت که آن را به گل تبدیل کرد. ما باید همه ثانیه‌ها بجنگیم. خط دفاعی ما هیچ مشکلی نداشت و خوب بود. در تمرینات روی ضد حملات و پاس آخر کار کنیم. ما خیلی خوب کار کردیم.

* باید تا آخر بجنگیم

وی افزود: وقتی شما در استقلال هستید همه تیم از نفر اول تا آخر باید برای برد بجنگیم نه اینکه یک نفر بایستد و شانس گلزنی را به حریف بدهد.

* داور پنالتی آشکار استقلال را نگرفت
شفر درباره داوری، عنوان کرد: یک صحنه مشخص پنالتی بود که داور نگرفت. من هیچ وقت درباره داوری صحت نمی‌کنم. شاید داور آن صحنه را ندیده باشد. صحنه‌ای که بازیکن سپاهان دست انداخت شانه دانشگر و او را کشید. برای داور و کمک داور راحت نبود. برای سپاهان داور به راحتی دید که بازیکن خودش به زمین افتاد. بیش از این نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم.

*شکل مصدومیت پژمان ممکن است برای شما هم در خیابان رخ بدهد!

سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که شما یک سال و یک ماه در ایران بوده‌اید و حدود ۲۰-۳۰ مورد مصدوم داشته‌اید، علت این همه مصدومیت چیست، تصریح کرد: پژمان و یکی دیگر از بازیکنان وقتی در تمرین همزمان می‌خواستند توپ را شوت کنند، توپ گیر کرد و هر دو همزمان ضربه زدند و مچ پای پژمان درد گرفت مثل زمانی که شما در خیابان باشید و پایتان پیچ بخورد.

* روزهای اول در استقلال بدنساز نداشتیم
وی افزود: درباره علی کریمی هم باید با پزشک تیم صحبت کنم. اول باید ببینیم بعد نظر دهیم. زمانی که ما اینجا آمدیم مربی بدنساز نداشتیم. میک اینجا بود که بعد از مدتی قطع همکاری کردیم. مربی بدنساز بسیار مهم است برای آماده کردن بازیکنان و برای جلوگیری از مصدومیت. فصل قبل هم ما فوتبال سنگینی بازی کردیم، فوتبال سریع و یک ضرب دو ضرب با پرس سنگین. اگر بازیکن ۱۰۰ درصد آماده نباشد این سبک بازی ممکن است خطرناک باشد. داریوش شجاعیان هم به خاطر بازی ذوب آهن در یک صحنه که خطا بود دچار مصدومیت شد. در تمرین محسن کریمی برخورد کوچک داشت و در زمان فرود به زمین دچار پارگی رباط شد.الان فیلیپ را داریم مربی بدنساز که خوب است و خوب با بازیکنان تمرین می‌کند. علی کریمی تنها بازیکنی است که مصدومیت عضلانی داشت.

* مصدومیت عضلانی با مصدومیت برخوردی تفاوت دارد

سرمربی استقلال در ادامه نشست خبری افزود: مصدومیت عضلانی با مصدومیت برخوردی متفاوت است. برای شما مثل می‌زنم مثل اینکه شما در خیابان با اتومبیل‌تان با یک اتومبیل‌دیگر تصادف کنید یا اینکه پیاده باشید و ماشینی به شما بزند. مصدومیت کریمی هم عضلانی است گاهی پای بازیکن می‌پیچد یا روی هوا می‌پرد و از زانو مصدوم می‌شود و این بیشتر به خاطر بدشانسی است و ربطی به مصدومیت عضلانی ندارد.

* تیام را نمی توانیم برگردانیم، گرو هم روز به روز بهتر می‌شود

شفر درباره عملکرد خط حمله این تیم که در ۱۰ بازی ۹ گل زده ادامه داد: بله، حرف شما درست است اما ما دیگر نمی‌توانیم تیام را برگردانیم و نباید راجع او دیگر حرف زد. الحاجی گرو امروز بهتر از روزهای قبل بود و قدم به قدم بهتر می‌شود. اگر او فصل قبل می‌آمد تا الان ۱۰ گل زده بود، شش بازیکن اصلی ما جدید هستند و ایجاد هماهنگی بین آنها سخت است. البته امروز نظم تیمی بهتری داشتیم و قدم به قدم بهتر می‌شویم اما نباید فقط از مهاجمان انتظار گلزنی داشت. من از هافبک‌هایم هم می‌خواهم که در گلزنی فعالتر باشند. صیادمنش قدم به قدم بهتر می‌شود و از بهترین بازیکنان آسیا خواهد شد اما نمی‌توانم به او بگویم چرا اشتباه کردی و او باید یاد بگیرید تا بهتر باشد. از مهدی قائدی هم نمی‌خواهم انتقاد کنم او باید یاد بگیرد و ما باید به آنها فرصت یادگیری بدهیم تا قدم به قدم بهتر شوند.

* شاید آذری در بازی بعدی به میدان برود

وی خصوص نیمکت‌نشینی رضا آذری هم خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم او عالی بود اما خوب بود به هر حال بازیکن جوانی است که باید بیشتر یاد بگیرد و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید و شاید در بازی بعد بازی کرد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267605

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر