2

رنگ ۶۰ درصد گران شد+سند

  • کد خبر : 267648
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

مدیر عامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ اعلام کرد: قیمت رنگ با تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به طوری رسمی ۶۰ درصد افزایش یافت.

رنگ

مدیر عامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ اعلام کرد: قیمت رنگ با تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به طوری رسمی ۶۰ درصد افزایش یافت.

افق نیوز/شهلا چپ نویس مدیر عامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ با ارسال نامه ای به واحدهای تولیدی از موافقت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با افزایش ۶۰ درصدی قیمت رنگ، خبر داد. متن این نامه به شرح زیر است.

پیرو مکاتبات و جلسات حضوری تعاونی تولید کنندگان رنگ و انجمن تولید کنندگان رنگ ورزین ایران با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ارتباط با افزایش نرخ ارز ، افزایش بی رویه و غیر متعارف مواد اولیه رنگ و ارائه اسناد و مدارک چند واحد تولید به سازمان مذکور، نتیجتا در جلسه مورخ ۹۷/۷/۲۲ در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با حضور اعضای هیئت مدیره و کارشناسان تعاونی، انجمن، افزایش ۶۰ درصدی قیمت های کارشناسی انجمن و تعاونی رنگ مورد تایید و مبنای سازمان  مذکور قرار گرفت و مقرر شد کلیه واحد های تولیدلیست قیمت ها خود را تا سقف ۶۰ درصد در سامانه ۱۲۴ واد نمایند.

بدیهی است مسئولیت عدم ثبت در سامانه ۱۲۴ و افزایش  خارج از سقف ۶۰ درصد ارائه شده به عهده واحد تولیدی خواهد بود و در صورت پیگیری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان خود پاسخگو خواهد بود.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267648

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر