1

در کرواسی همه منتظر قهرمانی پرسپولیس هستند

  • کد خبر : 267695
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

مربی سابق تیم پرسپولیس تهران می‌گوید که برانکو و بازیکنانش بهترین نتیجه تاریخ را کسب کرده‌اند.

مربی سابق تیم پرسپولیس تهران می‌گوید که برانکو و بازیکنانش بهترین نتیجه تاریخ را کسب کرده‌اند.

به گزارش افق نیوز و به نقل از ایرنا  آندره پانادیچ مربی سابق تیم پرسپولیس تهران در خصوص حضور تیم سابقش در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: در رابطه با فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام فوتبال دوستان از وضعیت این تیم مطلع هستند و می دانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چه آسیب بزرگی به پرسپولیس وارد کرده است.

وی ادامه داد: با وجود تمام مشکلات مطرح شده، بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس دست به کار بزرگی زدند و توانستند برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.  بی تردید کادر فنی و بازیکنان کار بزرگی را رقم زدند و به نظر من بهترین نتیجه تاریخ ایران را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در سه سال اخیر تیم برانکو در لیگ ایران دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی کسب کرده و توانسته در لیگ قهرمانان آسیا یک بار به نیمه نهایی صعود کند و امسال هم به فینال راه یابد. اگر این نتایج را کنار هم قرار دهیم متوجه خواهیم شد برانکو بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران است.

مربی پیشین تیم ملی کرواسی خاطرنشان کرد: این موفقیت برانکو در کرواسی هم با واکنش های مثبتی روبه‌ رو شده و همه منتظر هستند تا قهرمانی پرسپولیس با برانکو را در آسیا شاهد باشند. حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شاید در گذشته یک رویا بود اما در حال حاضر تبدیل به واقعیت شده است.

پانادیچ در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: به این تیم خیلی خوشبینم زیرا برانکو و شاگردانش نشان دادند که توانایی زیادی دارند و می توانند بهترین اتفاق ها را در بازی فینال برابر کاشیما آنتلرز رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267695

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر