2

افشاگری پس از حدود ۳۵ سال ؛ از حق خوری پروین در حق ستاره های غیر سرخابی تا ماجرای درگیری بازیکن پاس با پروین و ابراهیمی

  • کد خبر : 267701
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

‌فوتبالیست سابق تیم پاس تهران و خیبر خرم‌آباد می‌گوید اگر محمود یاوری سرمربی تیم ملی می‌ماند، سرنوشت این رشته در کشور عوض می‌شد.

افق نیوز/فوتبالیست سابق تیم پاس تهران و خیبر خرم‌آباد می‌گوید اگر محمود یاوری سرمربی تیم ملی می‌ماند، سرنوشت این رشته در کشور عوض می‌شد.

سیدمحسن سجادی با بیان اینکه علاوه بر تیم‌های خرم‌آباد برای بنیاد شهید و پاس تهران هم توپ زده‌ است، اضافه کرد:

آن زمان شرایط مثل الان نبود و از لحاظ امکانات در مضیقه بودیم و حتی تأمین کفش فوتبال هم مشکل بود و یادم می‌آید در یک بازی با استوک قرضی به میدان رفتم که تنگ بود و تا چند روز بعد از آن دیدار پاهایم درد می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد:

یادم می‌آید یک بازی با مینی‌بوس از خرم‌آباد به بوشهر رفتیم که ۲۷ نفر بودیم و از این گونه سفرها زیاد داشتیم و اصلاً توجه نمی‌کردیم به شرایط و با جان و دل بازی می‌کردیم.

سیدمحسن سجادی با اشاره به اینکه سه بار به تیم ملی دعوت شده، تصریح کرد:

اولین بار سال ۶۳ که محمود یاوری سرمربی تیم ملی بود، دعوت شدم. آقای یاوری برای دیدن بازی‌های انتخابی لیگ قدس به خرم‌آباد آمده بود و من را دعوت کرد که خیلی هم قبولم داشت و اگر ایشان سرمربی می‌ماند سرنوشت فوتبالم عوض می‌شد.

این فوتبالیست پیشکسوت اضافه کرد:

چند ماه در اردو بودیم و قرار بود تیم ملی در تورنمنت بزرگ دیوار چین شرکت کند و بعد از آن به بازی‌های آسیایی اندونزی برود، آن زمان بازیکن‌های مطرحی در پست من بودند، مثل ناصر محمدخانی، چنگیز، فتح‌آبادی، پیوس و علیدوستی و پس از درگیری که با حمید درخشان داشتم خدا را شاهد می‌گیرم آقای یاوری در تمرین به آنان گفت که سجادی از شما بهتر است. متاسفانه آن زمان فکر می‌کنم عراق به سوسنگرد حمله کرده بود که فدراسیون قبول نکرد به چین اعزام شویم و آقای یاوری استعفا کرد.

سیدمحسن سجادی یادآور شد:

بعد از آن ناصر ابراهیمی سرمربی تیم ملی شد که مثل خیلی دیگر از مربی‌ها فقط به بازیکنان استقلال و پرسپولیس بها می‌داد و ۱۸، ۱۹ بازیکن را از این دو تیم انتخاب کرد و بازیکن‌های شهرستانی را خط زد که بین من و آقای ابراهیمی بگومگو پیش آمد و اردو را ترک کردم.

سجادی خاطرنشان کرد:

یک بار هم در زمان سرمربی‌گری آقای پروین که بیشتر به بازیکنان سرخابی بها می‌داد و حق شهرستانی‌ها را پایمال می‌کرد، درگیری پیش آمد که خیلی بد بود. دو سال پیش آقای پروین به یکی از دوستان گفته بود سجادی اگر می‌توانست جلوی زبانش را بگیرد، خیلی موفق می‌شد.

آن زمان جوان بودم و اگر حق‌خوری می‌دیدم زود از کوره درمی‌رفتم و ناراحت می‌شدم. به عنوان مثال در بازی دوستانه با لهستان که فقط از بازیکنان سرخابی استفاده کردند، اعتراض کردم و گفتند آنان آماده هستند و گفتم تست کوپر بگیرید که فقط جواد زرینچه توانست موفق شود اما گوش آقایان بدهکار نبود.

سیدمحسن سجادی تأکید کرد:

اگر آقای یاوری سرمربی تیم ملی می‌ماند سرنوشت فوتبال کشور عوض می‌شد و از دو قطبی استقلال و پرسپولیس در می‌آمد اما کاری کردند که استعفا کند. به هرحال سرنوشت فوتبالی من اینگونه رقم خورد و اگر می‌توانستم در تیم ملی بازی کنم، شرایطم کاملاً تغییر می‌کرد اما دو قطبی سرخابی آن زمان حاکم بود. این پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: ۲۷ سال سابقه کار در شرکت مخابرات دارم که قراردادی هستم و با بخش خصوصی کار می‌کنم. هنوز هم در فوتبال فعالیت دارم و با تیم پیشکسوتان استان بازی می‌کنم و هرگز دست از فوتبال نمی‌کشم.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267701

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر