1

 به پرسپولیسی ها ربطی ندارد چگونه خوشحالی می کنیم

  • کد خبر : 267714
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

متأسفانه ما یک یار کم داشتیم که پرسپولیس آن را داشت و به همین دلیل نتوانستیم برنده بازی باشیم.

بعد از حواشی ایجاد شده در پایان بازی سایپا و پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس خبری بعد از بازی، به دفاع از شاگردان خود پرداخت و عامل این درگیری ها را شجاع خلیل زاده دانست.

ورزش ۱۱ – علی دایی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر, در نشست خبری گفت:

بازی خیلی سختی داشتیم. با این حال فکر می‌کنم هم نیمه اول و هم نیمه دوم از پرسپولیس بهتر بودیم. متأسفانه در نیمه اول نتوانستیم در شش قدم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و نیمه اول پرسپولیس فقط یک شوت زد که آن هم شوت آنچنانی بود که شاید سالی یک بار یا ۱۰ سال یک بار فقط خود کمال از این شوت‌ها می‌زند. ما بازنده به رختکن رفتیم و بعد از گل پرسپولیس همه دیدند توپ و بازی در اختیار ما بود. در نیمه دوم هم به جز ۵، ۶ دقیقه ابتدایی بازی کل بازی در اختیار ما بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: متأسفانه ما یک یار کم داشتیم که پرسپولیس آن را داشت و به همین دلیل نتوانستیم برنده بازی باشیم. متأسفانه دو پنالتی ما را نگرفتند و در اینجا حق تیم‌هایی مثل ما به راحتی خورده می‌شود و نمی‌توانیم به حق‌مان برسیم. ما با یکسری جوان کار می‌کنیم که از لحاظ مالی هم شرایط آنچنانی نداریم. متأسفانه در نشست خبری دیروز برانکو گفته بود که وضعیت مالی ما بهتر از آنهاست، اما فکر می‌کنم اطلاعات غلط گرفته است. تیم ما شاید از لحاظ مالی جزو چهار تیم آخر باشد و تیم ما با ۱۰ میلیارد بسته شده و با جوان‌ها کار می‌کند. به جوانانم تبریک می‌گویم و با جوی که علیه ما راه افتاده بود توانستند به بازی برگردند و یک امتیاز بگیریم. این در حالی است که اگر داور کمی با ما مهربان‌تر بود، می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

 

دایی با اشاره به اخراج محمد دایی اظهار داشت: ببخشید، داور در آن صحنه باید پنالتی می‌گرفت که نگرفت و همین مسئله باعث شد برادر من اعتراض کند و داور هم او را اخراج کرد. اگر پنالتی بگیرد، کسی اعتراض می‌کند و این مسائل اتفاق می‌افتد؟ من از کمیته داوران خواهش می‌کنم به دقت این بازی را ببینید که چه اتفاقاتی در بازی افتاد. نمی‌شود که یک اشتباه کنند و اشتباه خودشان را با اشتباه دیگری و اخراج مربی ما درست کنند. اگر مربی ما اخراج شد، سیدجلال حسینی که از بهترین‌های ماست در آن صحنه که خطار گرفته شد، چه کار نکرد؟ چرا او اخراج نشد؟ سؤال من این است که در آن صحنه حداقل ۳، ۴ دقیقه وقت را کشتند و با داور صحبت می‌کردند. یک ضربه ایستگاهی ما ۵ دقیقه طول کشید.

 

وی در خصوص درگیری‌های پایان بازی گفت: نباید چون ما سایپا هستیم و هوادار نداریم، اما پرسپولیس حامی و این همه هوادار دارد، حق‌مان خورده شود. نباید اینطور باشد و هیچ کجای دنیا این اتفاق رخ نمی‌دهد. تازه در زمین خودمان بازی می‌کردیم. متأسفانه می‌گفتند بیایید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم که هم زمین را به آنها بدهیم و هم سکوها را و همه چیز را. متأسفانه برخی ناداوری‌ها و ظلم‌ها در حق ما می‌شود که نمی‌دانم چه چیزی بگویم و کاری از دست من بر نمی‌آید.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این مسئله که گویا دروازه‌بان پرسپولیس (رادوشوویچ) مقصر درگیری‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: دروازه‌بان پرسپولیس نه، دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس. او بزن بهادر بود که داشت داد و فریاد راه می‌انداخت که با بازیکن ما این کار را می‌کرد. در زمین هم شروع کننده درگیری شجاع خلیل‌زاده بود که بازیکن من قسم می‌خورد او فحش مادر و ناموس داده است. این اتفاق هم برای اولین بار نیست و شما ببینید چند بار از این اتفاقات افتاده است. با این حال داور در آن صحنه هم به بازیکن ما کارت داد. بعد از آن هم شجاع خلیل‌زاده، منشا و رادوشوویچ، دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس بود که به درگیری‌ها ادامه دادند. ما که نمی‌توانیم در زمین بایستیم و پرسپولیس و تیم‌های دیگر ما را ببرند و بگوییم دست‌تان درد نکند که ما را بردید. متأسفانه باید بگویم اگر داور بازی در زمین حق را می‌داد، این اتفاقات رخ نمی‌داد.

 

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا رادوشوویچ با او هم درگیری شده است، گفت: نه، من آمدم دیدم که سر و صدا شده است. برگشتم و گفتم چرا داد و فریاد می‌کنید، به رختکن برو که خودم هم برگشتم.

 

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا رادوشوویچ به نحوه خوشحالی بازیکن سایپا اعتراض کرده بود، اظهار داشت: اصلاً به آنها ربطی ندارد. بازیکن من گل زده و هر طور دوست دارد  خوشحالی می‌کند.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این مسئله که اما خودتان هم به بازیکن‌تان پس از شادی گل اعتراض کردید و گفتید به این طرف بیاید، گفت: نه، گفتم که بازیکن تیمم سریع بیاید تا به تیم حریف موقعیت ندهید و تمرکز داشته باشیم. می‌خواستیم دوباره موقعیت ایجاد کنیم. دنبال مساوی نبودیم و تیمم برای مساوی نیامده بود، بلکه آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم. شما نگاه کنید که اگر دنبال مساوی بودیم، بعد از گل مساوی به عقب برمی‌گشتیم، اما بچه‌ها را به جلو خواندیم تا برنده بازی باشیم. چون دیگر چنین موقعیتی به وجود نمی‌آمد که از میانه جدول فاصله بگیریم و به بالای جدول برویم.

دایی در خصوص اینکه میزبانی در ورزشگاه تختی حق سایپا بود اما آیا با این کیفیت زمین به ضرر تیم خودش هم نبود، تصریح کرد: مطمئناً به ضرر تیم ماست، اما وقتی ما نه پول داریم و نه هوادار چه کار باید کنیم؟ شما به من بگویید! تیم ما حداکثر با ۱۰، ۱۱ میلیارد بسته شده، اما تیم‌هایی در همین لیگ هستند که بالای ۵۰ میلیارد برای آنها هزینه شده و دارند کار می‌کنند.

 

وی درباره اینکه اما کیفیت زمین چمن آزادی به هر دو تیم کمک می‌کرد بازی بهتری انجام دهند، گفت: در همین چمن خراب تیم ما بهتر از تیم پرسپولیس توپ را در زمین چرخاند. پرسپولیسی‌ها فقط دل بسته بودند به اینکه توپ بلند بزنند برای منشا یا علیپور که یکی ضربه سر بزند و آن یکی موقعیت ایجاد کند، چون به غیر از این من اتفاق دیگری را شاهد نبودم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267714

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر