1

اظهار نظر ستاره باشگاه تراکتور سازی درباره قهرمانی در لیگ هجدهم

  • کد خبر : 267754
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

ما در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم و تا وقتی که سوت پایان بازی به صدا در نیامده است از تلاشمان برای رسیدن به این هدف عقب نمی‌نشینیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تراکتورسازی در هر بازی به دنبال کسب پیروزی است.

 علی طاهران در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل سپیدرود، گفت: بازی خوبی بود هفته قبل نتوانستیم نتیجه بگیریم و در این بازی محکوم به کسب پیروزی بودیم. با حمایت پرشور هوادارانمان در این مسابقه عملکرد خوبی ارائه دادیم و خدا را شکر توانستیم هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه تراکتور بعد از دریافت گل تساوی در دقایق پایانی توانست به پیروزی برسد خاطرنشان کرد: ما در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم و تا وقتی که سوت پایان بازی به صدا در نیامده است از تلاشمان برای رسیدن به این هدف عقب نمی‌نشینیم. به همین خاطر بعد از دریافت گل تساوی ۵ دقیقه تا پایان بازی زمان داشتیم و در آن مدت تلاش کردیم تا بتوانیم گل برتری را به ثمر برسانیم. خدا کمک کرد و این اتفاق رخ داد و شرمنده هواداران نشدیم. ما هدفی جز پیروزی در هر بازی نداریم.

هافبک تراکتورسازی در رابطه با اینکه تراکتور بعد از زدن گل دروازه‌اش باز می‌شود و به نظر می‌رسد در دفاع تیم مشکل دارند، تصریح کرد: دفاع ما خوب است و از لحاظ دفاع تیمی هم مشکلی نداریم اما در این مورد بهتر است از کادر فنی سؤال کنید و آنها می‌توانند در این رابطه حرف بزنند. در کل بازیکنان دفاعی ما بسیار باتجربه و خوب هستند.

طاهران در مورد اینکه ‌آیا تراکتورسازی می‌تواند امسال مدعی قهرمانی باشد، اظهار داشت: صد درصد همین‌طور است تیم ما برای قهرمانی بسته شده و چیزی کم نداریم، تمام تلاشمان را می‌کنیم و فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

وی در مورد دیدار هفته آینده تراکتورسازی مقابل پیکان تصریح کرد: پیکان تیم خوبی دارد، سرمربی و بازیکنان پیکان بسیار خوب هستند و آنها نشان دادند حریفی خطرناک هستند. در این بازی هم تمام هدف ما کسب پیروزی است و با هدف کسب سه امتیاز دیگر پا به این میدان می‌گذاریم.

هافبک تراکتورسازی در پایان در مورد دعوتش به تیم امید، گفت: تیم امید شرایط خوبی دارد، اردوی بعدی هم چند هفته دیگر آغاز می‌شود و قرار است به عمان سفر کنیم تا یک بازی دوستانه با تیم ملی این کشور داشته باشیم. می‌دانید تیم امید حدود ۴۴ سال است که نتوانسته به المپیک برود و کار بسیار سختی دارد. همه تلاش بازیکنان و عوامل تیم امید این است این طلسم را بشکنند و باعث راهیابی تیم امید به المپیک شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267754

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر